רשת 5 נגרים יוצאת במהלך מיתוג מחודש |
||
Nrg מעריב | ||
רשת 5 נגרים משקיעה 2.5 מיליון שקלים במיתוג מחודש הכולל רענון של הלוגו, אולמות התצוגה ואתר האינטרנט, והשקת קולקצייה חדשה. להערכת החברה, יביא המהלך לעליה של כ- 20% במכירות חדרי ילדים. לדברי יורם ענב ואלברט ענביאן, מנכ"לים משותפים ברשת 5 נגרים : "שוק חדרי הילדים והנוער מאופיין בריבוי יצרנים, אשר הביאו ליצירת שוק מבוזר בו בידול הינה מילה זרה. בעקבות מחקרים ועבודה מעמיקה החלטנו להדגיש את היתרונות היחסיים והמעשיים שלנו, במטרה לבדל עצמנו מן המתחרים". במסגרת המהלך מאמצת החברה אסטרטגיה חדשה אשר במרכזה הילד וצרכיו, המדגישה את התועלות החברתיות, האמוציונאליות והפונקציונאליות מהשימוש במותג. בנוסף משיקה 5 נגרים קולקצייות חדרי ילדים ונוער העשויים מפורמייקה, עם הדפסת משי צבעונית. המהלך יגובה בקמפיין פרסומי בכל אמצעי המדיה, תחת הסיסמא "תשווה, תשוויץ- 5 נגרים". |
רשת 5 נגרים יוצאת במהלך מיתוג מחודש
6 ביולי 2006
X