רשת DOMO פותחת חנות נוספת

רשת DOMO פותחת חנות נוספת

DOMO הרשת לכלי בית ואירוח מתרחבת ופותחת את החנות העשירית במתחם G בכפר סבא. ההשקעה בפתיחת הסניף נאמדת בכמיליון וחצי שקלים.


החנות החדשה מתפרסת על שטח של כ-200 מ"ר. מרחב זה מאפשר לאנשי צוות החנות המתמחים בתחום כלי הבית והאירוח ללוות את הלקוח ולהעניק לו מענה איכותי ומקצועי. מענה זה ניתן תוך חשיפתם של מגוון המותגים המובילים בהם מאופיינת הרשת וכן, מחווית הקניה הייחודית אותה מעניקה הרשת ללקוחותיה.


בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחות תרבות האירוח בישראל. מסקר שערכה רשת DOMO עולה כי הקהל הישראלי אוהב ואף מעדיף לארח בבית. עבורו הדגש באירוח הביתי הוא לא רק במזון שיגיש אלא בדרך ההגשה: עיצוב השולחן, כלי ההגשה, כלי האוכל, הכוסות ועוד. ולכן ניתן לראות כי חלה עליה בביקוש לכלי הבית והאירוח.


עוד עולה מנתוני הסקר כי לצד הביקוש הגובר, הצרכן הישראלי מחפש את הערך המוסף בקניה, איכות ומקצועיות השירות, מגוון רחב של כלים ומותגים, וחווית קניה מיוחדת. אין ספק כי הקהל הישראלי מבין ויודע אירוח מהו. לכן הוא בוחר להרכיב את קנייתו מכלים בסיסיים לצד כלים עיצוביים. בבחירה זו חשוב לו להתמקד ברכישת כלי ממותג איכותי ואמין, אך בעיקר בעיצובו ומראהו החדשני.


לאור הביקוש הרב, החליטה הרשת לפתוח את הסניף העשירי בכפר סבא. עד סוף שנת 2010 יוקמו עוד שני סניפים ברחבי בארץ.


שוק כלי הבית והאירוח בישראל מוערך בכ-2.5 מיליארד שקלים בשנה.


 DOMO – הרשת לכל בית ואירוח, נוסדה בשנת 2005. הרשת מחזיקה במבחר מותגים מובילים בתחום כלי הבית והאירוח, ומעניקה ללקוחותיה חווית קניה ייחודית. הרשת מונה תשעה סניפים: שלוש חנויות בקניונים המובילים: רמת אביב, שבעת הכוכבים וסביונים, ושש חנויות ברשת טיב טעם.