שחקנית הכדורסל מירב דורי לקמפיין אשה אשה |
||
גלובס | ||
רשת האופנה למידות גדולות אשה אשה בחרה בשחקנית ליגת-העל לנשים בכדורסל, מירב דורי, כפריזנטורית הרשת לעונת חורף 2007. הרשת עולה בקמפיין חורף בהשקעה של כ-500 אלף דולר באמצעות משרד הפרסום גולן-נהרדע. הקמפיין – בהשראת עולם הספורט, התנועה והמחול – יכלול שלטי חוצות, פוסטרים בחנויות, קטלוגים, עיתונות ארצית ומגזינים. מהחברה נמסר, כי הבחירה בדורי, מקבוצת מכבי רמת-חן, נועדה להצעיר את הרשת ולתת לה גוון מרענן, השאוב מעולם הספורט אותו היא מייצגת. לרשת אשה אשה 20 סניפים בפריסה ארצית בקניונים מובילים, והיא מפעילה חוג לקוחות המונה למעלה מ-100 אלף לקוחות. בנוסף, משווקת הרשת את מותגיה בכ-120 חנויות עצמאיות המפיצות את מותגיה בארץ ובחו"ל. בשנה הקרובה תפתח הרשת 5 חנויות חדשות: בירושלים (מתחם ממילה), מודיעין (קניון מודיעין), חיפה (קריון חיפה), קרית-אונו (קניון קרית-אונו) וראשון-לציון (מתחם איקאה). |
שחקנית הכדורסל מירב דורי לקמפיין אשה אשה
29 באוקטובר 2006
X