שלטי חוצות ב- 400 אלף ש' ל- Crazy line |
||
גלובס | ||
רשת האופנה Crazy line, תשקיע 400 אלף ש' בקמפיין שלטי חוצות בפרישה ארצית, בכיכובה של הדוגמנית שירז טל. שלטי החוצות, תחת הסיסמא "יותר אישה מאי פעם", משלימים קמפיין בו החלה הרשת לפני כחודש עם חלוקת מיליון קטלוגים של קולקציית חורף, השקת שירות הזמנות חדש באמצעות אתר האינטרנט של החברה ומבצע צבירה ייחודי. Crazy lineמייצרת ומשווקת ביגוד ופריטים משלימים לנשים במידות 40- 50. הרשת נמצאת בבעלות משפחת לוין. |
שלטי חוצות ב- 400 אלף ש' ל- Crazy line
11 בנובמבר 2005
X