תקציב הפרסום של שילב לשנת 2006: 7.5 מיליון שקל |
||
The Marker | ||
תקציב הפרסום של רשת מוצרי ובגדי התינוקות "שילב" יטופל במשרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד. לוין מונתה בפברואר האחרון למנכ"ל הרשת. בעברה שימשה לוין כסמנכ"ל סחר ופיתוח עסקי בקבוצת גולף & קו. לפני כן שימשה כסמנכ"ל שיווק סחר "אופיס דיפו" וכמנכ"ל דלתא שיווק. היקף הפעילות של רשת שילב עומד על כ-160 מיליון שקל בשנה. הרשת מונה 39 חנויות בפריסה ארצית, ומספקת מוצרים לתינוקות וילדים עד גיל 4 שנים. |
תקציב הפרסום של שילב לשנת 2006: 7.5 מיליון שקל
16 באפריל 2006
X