תקציב הפרסום של שילב לשנת 2006: 7.5 מיליון שקל

תקציב הפרסום של שילב לשנת 2006: 7.5 מיליון שקל

תקציב הפרסום של רשת מוצרי ובגדי התינוקות "שילב" יטופל במשרד הפרסום ענבר-מרחב-שקד.
מנכ"ל הרשת, ענת לוין, מסרה הבוקר כי "תקציב הפרסום של הרשת לשנת 2006 עומד על כ- 7.5 מיליון שקל". 

עד כה טופל התקציב בידי משרד הפרסום אקספרט, מקבוצת באומן-בר-ריבנאי.


לוין מונתה בפברואר האחרון למנכ"ל הרשת. בעברה שימשה לוין כסמנכ"ל סחר ופיתוח עסקי בקבוצת גולף & קו. לפני כן שימשה כסמנכ"ל שיווק סחר "אופיס דיפו" וכמנכ"ל דלתא שיווק.


היקף הפעילות של רשת שילב עומד על כ-160 מיליון שקל בשנה. הרשת מונה 39 חנויות בפריסה ארצית, ומספקת מוצרים לתינוקות וילדים עד גיל 4 שנים.
 
לאחרונה פתחה שילב תת רשת – שילב גדולים, המציעה צעצועים, משחקים חינוכיים ומוצרי ביגוד לילדים עד כיתה א'. בתוך כ-3 שנים תמנה הרשת החדשה כ- 20 חנויות נפרדות.