אופטיקה הלפרין מעלה קמפיין בהשקעה של כ-10 מיליון שקל |
||
גלובס | ||
רשת אופטיקה הלפרין מעלה קמפיין חדש בהשקעה של כ-10 מיליון שקל. לדברי יעקב הלפרין, מנכ"ל רשת אופטיקה הלפרין, "תהליך ההתחדשות והמיתוג מחדש של הרשת, כולל פתיחת חנויות חדשות, עיצוב מחדש של חנויות קיימות, מדים חדשים, תוכנות מחשוב המאפשרות לצרכן להתאים לעצמו משקפיים וכן קמפיין פרסומי במדיה האלקטרונית והכתובה". הקמפיין יכלול מדיה אלקטרונית ארצית, (טלוויזיה ורדיו) פרסום ברדיו אזורי, מודעות בעיתונות הארצית, ומודעות קבועות ומשתנות בעיתונות המקומית והמקצועית. מסע הפרסום הופק עצמאית. רשת אופטיקה הלפרין מפעילה 80 סניפים. הרשת, בבעלות הרב רפאל הלפרין, נוסדה בשנת 1988 והיא מתמחה בשיווק משקפי ראייה, משקפי שמש ועדשות מגע. |
אופטיקה הלפרין מעלה קמפיין בהשקעה של כ-10 מיליון שקל
13 במרץ 2006
X