אופטיקנה תשווק ליין חדש ומוזל של קרטייה |
||
גלובס | ||
הדגמים הזולים ביותר של קרטייה אשר משווקים בישראל כיום, נושאים תג מחיר של 4,500 שקל ומעלה, כך שהליין החדש צפוי "לחתוך" את המחיר בעשרות אחוזים.
קרטייה מנהיגה מדיניות מחירים אחידה בכל העולם וקובעת עבור המשווקים שלה את המחיר שאותו יציגו בפני הצרכן הסופי.
נציין עוד, כי חברת קרטייה, אשר החלה את דרכה כחנות פריזאית בבעלות משפחת קרטייה, פעילה בתחום המשקפיים כבר מאז שנת 1897.
אופטיקנה המחזיקה בנתח של כ- 18% מהשוק, מעסיקה כ- 400 עובדים ב- 50 סניפים ברחבי הארץ.
בכוונת הרשת להתרחב בחודשים הקרובים, כאשר בשלב הראשון היא צפויה לפתוח חמישה סניפים נוספים.
מהלך אסטרטגי נוסף שאופטיקנה שוקלת כעת הוא כניסה לשוק מכשירי השמיעה.
|
אופטיקנה תשווק ליין חדש ומוזל של קרטייה
20 במרץ 2007
X