אופיס דיפו תפעיל את דיונון תמורת 15 מיליון שקל

אופיס דיפו תפעיל את דיונון תמורת 15 מיליון שקל

רשת אופיס דיפו חתמה על הסכם להפעלת רשת דיונון. מדובר בעסקה בהיקף 15 מיליון שקל, כאשר החל מחודש יולי 2006 יוחלף שם הרשת ל"דיונון אופיס דיפו". דיונון ואופיס דיפו התקשרו בעסקה, אשר לפיה אופיס דיפו תפעיל את כל פעילות רשת דיונון לתקופה של 20 שנה. בתקופת ההפעלה מקבלת אופיס דיפו את האחריות המלאה לפעילות הרשת, אשר תפעל תחת מותג חדש – "דיונון אופיס דיפו".


צחי פישביין, מנכ"ל אופיס דיפו, אמר כי "אנו שמחים על מהלך זה המאפשר לראשונה לאופיס דיפו העולמית כניסה לתחום הספרים". פישביין הוסיף, כי "אנו מתעתדים להרחיב את רשת 'דיונון אופיס דיפו' ולפתוח סניפים בכל המוסדות האקדמאים ברחבי הארץ".


כתוצאה מהפעלת רשת דיונון המונה כיום 8 סניפים במוסדות אקדמאים ברחבי הארץ, צופה אופיס דיפו גידול נוסף של 16% במחזור המכירות עד סוף שנת 2007.


סניפי "דיונון אופיס דיפו" יהיו הסניפים הראשונים בבעלותה של אופיס דיפו העולמית, המחזיקה באופיס דיפו ישראל, אשר פועלים בתחום הספרים ומתחרים ברשתות הספרים הוותיקות.


החל מיוני 2006 תחל הרשת החדשה "דיונון אופיס דיפו" במהלך של עיצוב ומיתוג מחדש של 8 הסניפים הפזורים במוסדות האקדמאים ברחבי הארץ בהשקעה כוללת של כ – 2 מיליון שקלים.


לאופיס דיפו, המובילה את שוק מכירות מוצרי המשרד והטכנולוגיה בישראל, 34 סניפים ברחבי הארץ.