אלקטרה מוצרי צריכה פותחת רשת מחשבים בהשקעה של 5 מיליון שקל

אלקטרה מוצרי צריכה פותחת רשת מחשבים בהשקעה של 5 מיליון שקל

אלקטרה מוצרי צריכה מקימה רשת חנויות מחשבים בהשקעה של 5 מיליון שקל. עד סוף פברואר תפתח החברה שישה סניפים בהשקעה כוללת של 5 מיליון שקל, ועד סוף 2012 היא צפויה לפתוח שישה סניפים נוספים.  


הרשת – אלקטרה מחשבים – תתחרה ברשתות הקמעונאיות באג, אופיס דיפו, אייבורי ו־KSP, בחנויות החשמל והמזון (שופרסל) שמוכרות מחשבים, בחנויות


הפרטיות וכן בערוץ המכירות באינטרנט. בין היתר תתחרה אלקטרה בעצמה, שכן היא מחזיקה ברשתות הקמעונאיות שקם אלקטריק ומחסני חשמל, שגם בהן נמכרים מחשבים.


"ראינו שמחשבים נהפכו למוצר אופנתי שמפולח לקהלי יעד. הבנו שזה שוק אטרקטיבי והחלטנו להיכנס אליו", אמר יקי ודמני, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה. "אנחנו מתחייבים לתת את המחיר הנמוך ביותר מבין כל הרשתות הקמעונאיות", הוסיף דודו דוד, מנכ"ל רשת המחשבים.


ב־2007 רכשה אלקטרה את חברת תגה־מגם, המתמחה במכירת מחשבים והסבה את שמה לאלקטרה מחשבים. כבר אז הודיעה החברה כי בכוונתה להקים רשת חנויות. לאחרונה דובר בענף החשמל על כך שאלקטרה מתכוונת לרכוש את רשת המחשבים אייבורי. הצדדים ניהלו מו"מ שנמשך כמה שבועות, אך הוא לא צלח וכעת מקימה אלקטרה רשת משלה.  


השקת הרשת תלווה בקמפיין פרסום בהשקעה של 6–7 מיליון שקל. אלקטרה בחרה שלא להשתמש במשרד הפרסום שלה אדלר חומסקי, אלא לפרסם באופן עצמאי.