אל-גאוצ'ו מתרחבת משירותי הסעדה לאירועים

אל-גאוצ'ו מתרחבת משירותי הסעדה לאירועים
רשת המסעדות הוותיקה "אל גאוצ'ו" מרחיבה את חטיבת שירותי הסעדה לאירועים תחת השם "אל גאוצ'ו" – הקייטרינג" ומציעה מגוון רחב של פתרונות בתחומי המזון והמשקאות לאירועים.


הקייטרינג של אל גאוצ'ו מציע מגוון תפריטים הכוללים סוגי מזון מגוונים על בסיס הבשרים האיכותיים הידועים של אל גאוצ'ו – בתוספת של מתאבנים , קינוחים ותוספות באיכות גבוהה ביותר.


ברנרדו בלחוביץ' מנכ"ל רשת אל גאוצ'ו מסר כי:"בשנים האחרונות ניכרת עלייה משמעותית במגמה של שימוש בפתרונות הסעדה באירועים פרטיים ואף באירוח ביתי לארוחות גורמה".


לדבריו: "אל גאוצ'ו זיהתה את הפוטנציאל הגלום בנישה זו של מזון והשכילה לנצל את ההזדמנויות על-ידי מתן פתרונות מקיפים וזאת בהתאם לצרכים הרלוונטיים והספציפיים של כל לקוח וכל אירוע". אנו משתמשים בחומרי הגלם האיכותיים והטובים ביותר שקיימים וזאת תחת חותמת האיכות של המותג אל גאוצ'ו המוביל בתחום המסעדנות מזה שנים רבות".


לרגל ראש השנה משיקה "אל גאוצ'ו' קייטרינג" תפריט מיוחד המוגש לאחר חימום בתנור ולא על גבי גריל פחמים כך שניתן לערוך את האירוע גם במקומות סגורים כגון משרדים, אולומות וכדומה.

 
התפריט כשר ומגוון הכולל ממבחר המזון והמשקה מהמטבח הדרום אמריקני בליווי צוות של מלצרים, עובדי מטבח מנהל האירוע ועוד.
 
רשת מסעדות "אל גאוצ'ו" פועלת בישראל מאז 1982 ולה סניפים בכל רחבי הארץ. לרשת 5 סניפים כשרים בראשון לציון, בחיפה,תל אביב,ירושלים ונתניה, ו2 כשרים למהדרין בפתח תקווה וברמת גן.