אקזיט לשילב: מוכרת את Tiny Love ב-40-50 מיליון דולר

רשת המוצרים לתינוקות שילב, שבבעלות בני הזוג שושי ואיציק אורן, מוכרת את חברת טייני לאב (Tiny Love), יצרנית ומפתחת הצעצועים שהקימו בשנת 1993, לפי שווי של 40-50 מיליון דולר. הרוכשת היא חברת צעצועים אמריקנית.


 


טייני לאב נחשבת למקור הרווח העיקרי והגדול ביותר של רשת שילב, והיא רשמה בעשרים השנה האחרונות שיעורי רווח גבוהים. פעילות החברה בישראל, אך מוצרי ‏Tiny Love‏ אינם מיוצרים בישראל, אלא בסין – כך שניתן להבין כי המכירה לפי השווי האמור גוזר לבני הזוג אורן אקזיט לא רע בכלל.


 


שושי ואיציק אורן הקימו את רשת שילב בשנת 1974, לאחר שאורן הבין, מניסיון אישי, כי אין פתרון כולל לקניות לאחר לידה. הרשת מונה כיום כ-50 סניפים בישראל, והיא נחשבת למובילה והגדולה ביותר בתחום המוצרים לתינוקות.


 


הרשת עוסקת במכר של חבילות לידה הכוללות ריהוט לחדרי תינוקות, עגלות לתינוקות ומוצרים משלימים. פרט לכך, הרשת פועלת בשתי קטגוריות עיקריות נוספות: אופנה לתינוקות וילדים עד גיל 7 וכן קטגוריית הצעצועים לתינוקות ופעוטות.


 


בשנת 2010 בני הזוג ביקשו למכור את הרשת, וביקשו תג מחיר של 175 מיליון שקל. מאחר שלא קיבלו הצעות רכישה לפי הסכום שביקשו, בני הזוג חזרו בהם והורידו את החברה מהמדף.


 


 


מתעניין/ת בפגישת יעוץ? לחץ/י כאן