אתר נייקי פותח את המכירות לישראל

אתר נייקי פותח את המכירות לישראל

לידיעת חובבי מותג הספורט נייקי: החברה הבינלאומית תפתח בקרוב את אתר המכירות שלה למשלוחים לישראל. באתר נייקי העולמית מתנוסס בעמוד הבית דגל ישראל, ושמה של ישראל נוסף תחת מדינות אירופה, בשל העובדה שהפעילות בארץ כפופה לנייקי אירופה.


נוסף על כך, באתר מופיע כיתוב בשפה העברית שמזמין את הגולשים הישראלים להקדים ולפתוח חשבון משתמש, כיוון ש"חנות האונליין מגיעה בקרוב לישראל". לחיצה על עמוד ההרשמה מגלה כי בחנות האונליין יוצעו קולקציות ושירותים בלעדיים לאתר, אמנם לא בלעדיים לישראל, אך כאלה שלא ניתנו לצרכנים בישראל עד כה. כך, על פי הכיתוב באתר, יוכלו הנרשמים לעצב לעצמם "נעליים באמצעות NIKEiD או להזמין מוצרים שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר בישראל".


האתר צפוי להיפתח לישראל בשבוע השני של מרץ. הכניסה לישראל היא חלק מהאסטרטגיה הגלובלית של חברת הספורט הגדולה בעולם, שפותחת את הפעילות אונליין במקביל גם לרוסיה, קרואטיה וסלובקיה. לאחר מכן יפעל האתר בכ־30 מדינות בעולם כולל ארה"ב, קנדה, ומערב אירופה, מתוך יותר מ־100 מדינות שבהן פועל נייקי.


 המחירים באתר יוצגו לישראלים בשקלים, ועל פי ההערכה הם יהיו תואמים למחירי המותג באירופה. הבשורה הצרכנית היא המגוון הגדול באתר הבינלאומי של קטגוריות מוצרים שאינן מגיעות לישראל כמו למשל קטגוריית מוצרי טניס או מותג הכדורסל הפופולרי אייר ג'ורדן, שחלק קטן מהקולקציה שלו מגיע לישראל כיום. המשלוח לישראל ייעשה בין חמישה ל־11 ימי עסקים בעלות של 40 שקל משלוח, או ללא תשלום בקנייה מעל 800 שקל.


 נייקי יהיה המותג הבינלאומי הראשון שיציע בישראל פעילות קמעונאית לצד מכירות אינטרנטיות. נכון להיום מותגי האופנה הבינלאומיים לא מציעים במקביל אפשרות רכישה דרך האינטרנט, אם כי כמה מהם כבר יצאו בהצהרת כוונות לפתוח פעילות סחר מקוונת בקרוב.


 


מעוניינים בזכיינות לאחת מהרשתות המובילות? צרו איתנו קשר 072-3307915