בגיר משיקה את רשת אופנת הגברים שלה |
||
The Marker | ||
חברת בגיר השיקה באופן רשמי את רשת אופנת הגברים שלה. החנות הראשונה נפתחה בקניון גבעתיים בהשקעה של 10 מיליון שקל, ובמהלך 2007 מתכננת החברה לפתוח 5-4 סניפים נוספים. "אנחנו מנהלים מו"מ עם כמה קניונים, ושוקלים האם לפתוח חנות גם ברחוב מרכזי או במרכזי קניות מחוץ לערים – דבר שמוזיל את העלויות ומאפשר לפתוח חנות יותר גדולה," אמר עופר גלבוע, מנכ"ל החברה. בגיר מפעילה גם חנות עודפים באזור המפעל שלה בקרית גת, ושוקלת להקים חנות מפעל באיזור הצפון. פתיחת הרשת תלווה בקמפיין פרסומי בהשקעה של מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום GPSמקבוצת אדלר חומסקי. "בחרנו בדודי בלסר כי הוא עונה בדיוק על ההגדרה של קהל היעד שלנו", אמרו בבגיר. בלסר יקבל עבור הקמפיין 50 אלף דולר. 85% מפעילות בגיר היא ייצור חליפות עבור מותגים פרטיים כמו מרקס אנד ספנסר, אקספרס האמריקאית ועוד. עתה מתכוון גלבוע לתת פיתרון גם לקהל הישראלי בתחום הלבוש העסקי. "אנחנו פונים לגבר שהוא כבר לא ילד – כזה שסיים ללמוד ומתחיל את החיים האמיתיים. עובד בהיי-טק, עורך דין, אנשי שוק ההון וכדומה, שלא מוצאים בארץ פיתרון לחליפות או ללבוש מכובד יותר". הפנייה לפלח האוכלוסייה הזה היתה גם הסיבה לפתיחת החנות הראשונה בקניון גבעתיים, "שמוקף במשפחות צעירות, בהייטקיסטים ובעורכי דין". אגב אנשי שוק ההון, לפני כשנתיים הונפקה בגיר לציבור, ואנליסטים שילבשו חליפות של בגיר יכולים להועיל לחברה. "ברגע שאתה נסחר הציבור רוצה לראות את המוצר בעיניים שלו. הרבה אנשים באו אלינו אחרי ההנפקה ושאלו איפה אפשר לראות את החליפות", אמר גלבוע. גלבוע מעריך כי החליפות יהוו כ-35% מהמכירות. "בישראל נמכרות 150 אלף חליפות בשנה, ואנחנו מחזיקים בנתח של 15% כבר היום, עם חליפות שאנחנו מוכרים במשביר ובחנויות אחרות – כך שאני מאמין שיש לנו עוד מקום להתפתח בתחום", אומר גלבוע. בגיר, שבשליטת פולגת של צביקה בארינבוים, סיימה את הרבעון השני של השנה עם הכנסות של 30.3 מיליון דולר, בדומה להכנסות ברבעון המקביל. הרווח הנקי של החברה נפל ב-30% ל-2.1 מיליון דולר, גם בעקבות מעבר להוצאות מימון לעומת הכנסות מימון ברבעון המקביל. גלבוע מחזיק בכ-2.4% ממניות החברה, ששוויין בשוק עומד על 7.6 מיליון שקל. ברשות גלבוע גם 550 אלף אופציות. |
בגיר משיקה את רשת אופנת הגברים שלה
22 באוקטובר 2006
X