בוניטה מעלה קמפיין חורף ב- 2 מיליון שקל |
||
גלובס | ||
רשת הבוטיקים בוניטה מעלה קפמיין חורף בכיכובה של פרזנטורית המותג מלי לוי, כאשר החיבור עם לוי משמש קונספט מוביל לקפיין : Mali Levi for BONITA. הקמפיין יכלול שילוט על גבי קירות ענק ובמסגרתו תחליף מלי לוי את בר רפאלי בפוסטרים המתנוססים על עזריאלי בנתיבי איילון, וכן הפצת קטלוג שני העונה לבוניטה, שמתמקד בסריגי החורף. הקטלוג יופץ כאינסרט בעיתוני נשים, וישלח לחברות מועדון הלקוחות בהיקף של 400 אלף עותקים. היקף ההשקעה בקמפיין, שהופק באמצעות סטודיו אירית חיון, עומד על 2 מיליון שקל. |
בוניטה מעלה קמפיין חורף ב- 2 מיליון שקל
27 באוקטובר 2005
X