גבי רוטר: "קסטרו לא ויתרה על חו"ל" |
||
TheMarker | ||
"תהיה לנו לפחות הכרזה גדולה אחת עד סוף השנה. עד אפריל התעסקנו בסיום היציאה מגרמניה, כעת אנחנו מתחילים להתעסק ביצירת מנועי צמיחה חדשים לקבוצה מעבר לצמיחה האורגנית שלנו" – כך אמר ל-TheMarker גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו. בתשובה לשאלה אם הוא מתכוון לצמיחה על ידי רכישת מותגים חדשים אמר רוטר: "בתפישת העולם שלי אני מעדיף להיות הבעלים של מותגים ולא זכיין. כדי שנסכים להיות זכיינים המותג צריך להיות גדול מאוד ויוצא דופן. סביר יותר שנבנה בעצמנו מותג חדש או שנקנה מותג מקומי או בינלאומי. גם על חו"ל עדיין לא ויתרנו". במארס הודיעה קסטרו כי היא נסוגה מפעילותה בחו"ל ויוצאת משווייץ ומגרמניה, שבה הפעילה 14 חנויות. שלושה שבועות לפני כן פירסמה החברה כי היא יוצאת גם מרוסיה. פעילותה של קסטרו בחו"ל מסתכמת בימים אלה בחנויות בודדות בתאילנד ובקזחסטאן, שגם הן לא צפויות להמשיך לפעול לאורך זמן. באחרונה פורסם גם כי קסטרו מגבירה את מאמציה בחיפוש אחר קונה לרשת אביזרי האופנה שלה, דיווה, שצברה הפסדים מתמשכים. עקב מהלכים אלה נשארה קסטרו עם פעילות מקומית בעיקרה, תחת המותגים קסטרו וקסטרו מן. את הדברים אמר רוטר באירוע שקיימה החברה לרגל השקת Castro Street Project – מיזם משותף של קסטרו ואמני גרפיטי ישראלים ובינלאומיים בהשקעה של 3 מיליון שקל. המיזם כולל תערוכה בת חמישה ימים בנמל יפו, שבה אמני גרפיטי יציגו מעבודותיהם וכן ייצרו בזמן אמת. במתחם התערוכה תימכר קולקציה של 50 חולצות במהדורה מוגבלת. "הכוונה היא ליצור בידול ותשובה ישראלית מול מותגי האופנה הבינלאומיים", אמר רוטר על מיזם הגרפיטי. "לפני שנה, בתגובה לכניסת המותגים הבינלאומיים, עלינו עם השפה התקשורתית We are the People of This City – ואנחנו אכן לא מתכוונים לוותר על העיר שלנו בקלות". |
גבי רוטר: "קסטרו לא ויתרה על חו"ל"
5 במאי 2011
X