גולף: הרווח הנקי עלה ב-11%

גולף: הרווח הנקי עלה ב-11%

גולף, קבוצת האופנה, הטקסטיל והעיצוב, חברה בת של כלל תעשיות מבית אי.די.בי, מציגה את תוצאותיה הכספיות לרבעון השלישי. בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של 12 מיליון שקל, עלייה של 11% לעומת כ-10.8 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.



לדברי החברה, הגידול ברווח הנקי נבע בעיקר מגידול במחזור המכירות, מהגדלת שיעור הרווח הגולמי, מגידול בהוצאות המכירה בשיעור קטן יותר ביחס לגידול במחזור המכירות וכן מירידה בשיעור מס החברות.



מחזור המכירות ברבעון השלישי עלה ב-7.2% והסתכם ב-162.8 מיליון שקל, לעומת כ-151.9 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. מקורו של הגידול הן במכירות בחנויות הקיימות והן בהוספת שטחי מכירה ותחומי פעילות, ובין השאר מעיתוי המכירות לקראת ראש השנה, שחל השנה ברבעון השלישי. שיעור הרווח מההכנסות עלה ל-7.4% מהמכירות, לעומת 7.1% ברבעון השלישי של 2006.



בנוסף הודיעה החברה כי תחלק דיבידנד בהיקף כספי של 30 מיליון שקל.



צביקה לבנת, מנכ"ל משותף בכלל תעשיות ויו"ר קבוצת גולף, אמר היום: "קבוצת גולף ממשיכה בביסוס מעמדה כרשת הקמעונאית המובילה בתחומה בישראל, ומציגה רבעון נוסף של מגמת צמיחה רבעון עשירי ברציפות. הצמיחה ברבעון השלישי באה לידי ביטוי בכל תחומי הפעילות של החברה – הן בתחום ההלבשה והן בתחום אופנת הבית.



אילנה קאופמן, מנכ"ל קבוצת גולף, אמרה: "קבוצת גולף ממשיכה את מגמת העלייה ברווח הנקי עם גידול מרשים של 47%, כתוצאה משיפור ברווח הגולמי ומהגדלת המכירות בחנויות. בתשעת החודשים הראשונים של 2007 נפתחו 22 חנויות חדשות, מתוכן 8 חנויות נעליים של המותג מקס מורטי".