גולף שילמה 700 אלף שקל עבור קמפיין חד-פעמי

גולף שילמה 700 אלף שקל עבור קמפיין חד-פעמי

רשת האופנה גולף שילמה כ-700 אלף שקל ל"ידיעות אחרונות" עבור סדרת מודעות שהופיעה באופן חד-פעמי במוסף סוף השבוע של העיתון, "7 ימים" …

המודעות, שנפרשו על פני ארבע כפולות עמודים רצופות (8 עמודים), פורסמו ברצף במרכז מוסף סוף השבוע, ללא כתבות מערכתיות בין המודעות. המודעות הכילו צילומים של עיצובי הדגמים החדשים של גולף לעונת הקיץ הקרובה, קמפיין שיצר משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב, שגם רכש את שטחי הפרסום.


700 אלף שקל הם כ-15% מתקציב הפרסום השנתי של גולף. היקף תקציב הפרסום של הרשת הוא כמיליון דולר בשנה.


מדובר בהחלטה שקיבלה הנהלת גולף, לפיה במקום להפיץ קטלוג יחד עם העיתון (אינסרט – קטלוג נפרד, המוכנס בין דפי העיתון), רכשה החברה שמונה עמודים רצופים בתוך עיתון סוף השבוע של ידיעות אחרונות. כך פירסמה החברה את דגמיה החדשים כדי לנסות ולבלוט בין כמות הקטלוגים הגדולה המשולבת בעיתונות סוף השבוע באפריל, החודש שבו מרבית הרשתות משיקות את הקולקציות החדשות שלהן.


לו היתה גולף מחליטה לייצר קטלוג שיוכנס בתוך העיתון, היא היתה משלמת לידיעות אחרונות כ-250 אלף שקל עבור ההפצה שלו במסגרת העיתון, אך עלות ההפקה של קטלוג כזה היתה מסתכמת ב-350 אלף שקל, כך שהפער בין העלות של הפקת והפצת קטלוג נפרד, או רכישת סדרת מודעות כזו אינו גדול, רק שבמקרה זה ידיעות אחרונות היה זה שקיבל לכיסו את כל הסכום, בעוד במקרה של הפצת קטלוג, העיתון היה מקבל סכום קטן בהרבה.


בידיעות אחרונות אומרים כי זאת הפעם הראשונה שבה מתפרסם קמפיין בודד בעל היקף עמודים גדול כל כך ברצף, בתוך העיתון.


דובר רשת גולף מסר כי "איננו נוהגים להגיב בנוגע למהלכים אסטרטגיים של החברה".