גם קופי בין תמכור דיסקים בסניפיה

גם קופי בין תמכור דיסקים בסניפיה

כניסת רשתות בתי הקפה לתחום המוסיקה מקבלת תאוצה. אחרי ארומה: גם קופי בין תמכור דיסקים בסניפים. 


 
ברור כבר שמוסיקה זה הטרנד הלוהט בקרב חברות מסחריות, בעיקר הסלולריות, וכעת גם בקרב רשתות בתי הקפה. וכך, לאחר שבשבוע שעבר הודיעה ארומה על השקת מותג מוסיקה חדש ומכירת דיסקים בסניפים, נכנסת גם רשת בתי הקפה הבינלאומית קופי בין לתחום, בשיתוף עם גלובוס יונייטד וחברת NMC. המטרה של כל החברות – לפנות לקהל יעד צעיר, שמוסיקה היא אחד מעולמות התוכן שיותר מעניינים אותו ועבורה הוא מוכן להוציא כסף.
 
קופי בין תמכור ב-14 סניפים בארץ דיסקים וסרטי DVD. הדיסקים והסרטים, שיתעדכנו מידי שבוע, יוצגו על גבי סטנדים תחת השם M-box: Music& Movie.
 
אלון לוי, מנכ"ל קופי בין בישראל, מסר כי "אנו רוצים לאפשר ללקוחות לרכוש את הלהיטים העכשוויים ביותר, ולעדכן אותם כל הזמן". לדבריו, במקביל למכירת מוסיקה וסרטים פועלת הרשת מזה זמן לחיבור עם עולם המוסיקה, על ידי ערבי DJ שנערכו בסניף הדגל שלנו בהרצליה, וערבי ג'ז שנערכו בסניף אחוזה ברעננה. "אנו מתכוונים להמשיך ולהרחיב את הפעילויות המוזיקליות גם לסניפים אחרים", מסר לוי.
 
רשת קופי בין מפעילה למעלה מ-600 סניפים ברחבי העולם, והיא הרשת השנייה בגודלה בארה"ב, אחרי סטארבקס. בישראל מונה הרשת 14 סניפים, אשר 7 מהם נפתחו בשנה האחרונה.