גם רשת האופנה קסידי יוצאת לחו"ל – נכנסת לבולגריה

גם רשת האופנה קסידי יוצאת לחו"ל - נכנסת לבולגריה

בהמשך למהלכי הפיתוח של קסטרו, קרייזי ליין, פוקס ומתאים לי, יוצאת גם קסידי לפעילות קמעונאית בחו"ל. החברה מקימה סניף ראשון בבולגריה, כחלק מרשת בת שבעה סניפים מתוכננים.


לדברי משה בן שטרית, מנכ"ל רשת קסידי, החברה ערכה בדיקות שהעלו כי לבולגריה פוטנציאל שיווקי גדול. "לרוב המותגים המובילים בעולם יש דריסת רגל במדינה זו או כוונה לפתח בה עסקים", אומר בן שטרית, "החנות החדשה שלנו בבולגריה תהווה עבורנו קרש קפיצה למזרח אירופה.


בכוונתנו לפתוח שבע חנויות בבולגריה בפרק זמן של שלוש שנים, בהן גם בקניון החדש והראשון של סופיה, שיפתח בחודש מרץ". החנות החדשה של קסידי ב-mallsoffia, על שטח של כ-135 מ"ר, תנוהל על-ידי אנשי עסקים מקומיים, שיפעלו כשותפים של הרשת ויהיו אחראיים על השקת המותג בבולגריה ועל רכישת הפרסום.


רשת האופנה קסידי השקיעה בשנה האחרונה מעל מיליון שקל בפרסום. היא שינתה את שם הרשת מ-דן קסידי ל-cassidi. משרד הפרסום פרנקו ושות', אשר מטפל בתקציב הפרסום של הרשת בשנים האחרונות, יוביל גם את קמפיין הפרסום בחו"ל. את הפעילות הפרסומית מובילה הדוגמנית גליה מלטסטה.


רשת קסידי תשקיע בסניף הראשון בבולגריה כ-300 אלף יורו, ובסך הכל מתכוונת להשקיע כ-1.5 מיליון יורו בפתיחת כל שבעת הסניפים. רשת קסידי מונה כיום 29 סניפים ברחבי הארץ, ולאחרונה פתחה חנות חדשה בקניון סי מול באשדוד, בהשקעה של כ-400 אלף שקל.


הרשת שהוקמה בשנת 1979, נמצאת בבעלות משפחות בן שטרית ושרים. החברה פועלת בעיקר בקניונים ומנוהלת ממשרדיה וממפעלה הממוקמים באזור התעשייה של ראשל"צ, בשטח של כ-1,500 מ"ר. קסידי מעסיקה 160 עובדים ומפעילה מועדון לקוחות ובו, על-פי הדיווח, חברים כ-30 אלף לקוחות