דינמיט ג'ינס תמותג כרשת בהשקעה של 2 מיליון דולר

דינמיט ג'ינס תמותג כרשת בהשקעה של 2 מיליון דולר

חברת האופנה דינמיט ג'ינס (DINAMIT JEANS), המתמחה בשיווק אפנת ג'ינסים לצעירים, תשקיע העונה כ-2 מיליון דולר כחלק מתוכנית אסטרטגית למתג עצמה כרשת ג'ינסים מובילה.


במסגרת פעילותה בחרה החברה בכוכבות ריאליטי "הדוגמניות", ליאת בלו וליאת בן-רשי, להובלת קמפיין חורף 2005/6.


הקטלוג הראשון של החברה צולם בחברת החשמל בקיסריה, ויופץ בכ-100 אלף עותקים בחנויות ובאמצעות דיוור ישיר בעיתוני נשים. תקציב השיווק לעונה זו נאמד בכ-800 אלף שקל, וכולל בנוסף לקטלוג, קמפיין פרסומי, שילוט חוצות, השתתפות ביריד המותגים, אירועי קד"מ, דיוור ישיר ויחסי ציבור.

דינמיט ג'ינס, הנמצאת בבעלות משפחתית, הוקמה בשנת 1985 ומשווקת כיום את בגדיה לכ-400 נקודות מכירה. עד סוף 2007 בכוונת החברה לפתוח 20 סניפים ברחבי הארץ.