הוניגמן בחרה במלני פרס כפרזנטורית |
||
גלובס | ||
הדוגמנית מלאני פרס נבחרה להוביל את קמפיין הפרסום של רשת האופנה הוניגמן לסתיו-חורף 2006/7. פרס תחליף את הדוגמנית מור קציר ששימשה כפרזנטורית הרשת בשתי העונות האחרונות, ותשתכר כ-40 אלף דולר לעונה. קמפיין סתיו-חורף של הוניגמן עם פרס יעלה בחודש ספטמבר הקרוב במסגרת השקת הקולקציה החדשה. הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גלר-נסיס, יופק בתקציב של כ-500 אלף דולר ויכלול שלטי חוצות, עיתונות יומית, מגזינים וקטלוג. לדברי יעקב הוניגמן, מנכ"ל הרשת: "מלאני פרס נבחרה להוביל את הקמפיין לאחר שנבחנו מספר דוגמניות. פרס הובילה עד היום קמפיינים של חברות אופנה אחרות, לכן ניתן ליצור חיבור עמוק, מהיר ונכון למותג". בשנים האחרונות הופיעה פרס בסדרות, סרטים ובטלנובלות. |
הוניגמן בחרה במלני פרס כפרזנטורית
10 ביולי 2006
X