רשת אופנת הוניגמן חתמה שוב בימים אלו הסכם עם הזמרת- שחקנית- דוגמנית מלאני פרס. במסגרת החוזה, תשמש פרס כפרזנטורית של המותג הוניגמן זו העונה הרביעית.
פרס תקבל על הקמפיין כ-65 אלף דולר. הקמפיין יושק בעלות של כ-2 מיליון שקל באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס.
חברות מסחריות רבות החלו בשנה האחרונה לשכור ידוענים כפרזנטורים שלהן. צביקה הדר, למשל, ישמש כפרזנטור של שקם אלקטריק בעבור סכום המוערך ב-600 אלף דולר לשלוש שנים.
נינט טייב תקבל עבור תפקידה החדש כפרזנטורית של חברת הסלולר פלאפון כמיליון וחצי שקל לשנה. גדי סוקניק קיבל עבור תפקידו כפרזנטור של בנק לאומי למשכנתאות סכום המוערך ב-600 אלף דולר לשלוש שנים.
יאיר לפיד קיבל עבור תפקידו כפרזנטור בנק הפועלים כ-220 אלף דולר בשנה, ואילו עדי אשכנזי תקבל עבור הקמפיינים שלה לישיר בית השקעות כ-3 מיליון שקל. שדרנית הספורט מירי נבו תקבל עבור תפקידה כפרזנטורית נוספת של 9,000,000, לצד משה איבגי, סכום המוערך בכ-50 אלף דולר לשנה.