הילה נחשון בקמפיין הקיץ של "תמנון"

הילה נחשון בקמפיין הקיץ של "תמנון"

השחקנית והדוגמנית הילה נחשון מובילה את קמפיין הקיץ החדש של רשת האופנה "תמנון" בהשקעה של כחצי מליון דולר.


הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום JWT, עולה תחת הקונספט: "STREET WISE", ומציג סיטואציות מהחיים בהן נדרשת חכמת רחוב. מסע הפרסום כולל שילוט חוצות, עיתונות ארצית, אינטרנט וכתבי עת . בחרנו ללכת לכיוון קטלוג המציג סיטואציות שנונות מהחיים עם קריצה הומוריסטית", מסביר מנכ"ל החברה, ברוך ריינר. "זאת מכיוון שאנחנו מנסים לפנות ללקוחות בגובה העיניים".


נחשון נבחרה להוביל את קמפיין החברה עונה שנייה ברציפות.
 
רשת תמנון הוקמה בשנת 1993 ע"י ברוך ריינר, המנכ"ל והבעלים של החברה. רוב סניפי הרשת מצויים בקניונים ובמהלך השנתיים האחרונות מרחיבה הרשת את פריסתה והחלה לפעול במרכזי מסחר מסוג power centers.
 
כיום מונה רשת תמנון 38 סניפים. לאחרונה נפתחו 3 סניפים חדשים בביג כרמיאל, במרכז ישפארו סנטר במודיעין וכן סניף עודפים באיזור התעשייה באור יהודה.