המיתוג מחדש של מנפאואר יוצא לדרך – החברה העולמית השקיעה במהלך 60 מיליון דולר

המיתוג מחדש של מנפאואר יוצא לדרך - החברה העולמית השקיעה במהלך 60 מיליון דולר

מהלך המיתוג החדש של מנפאואר העולמית, עליו דווח לראשונה ב-TheMarker, יוצא לדרך. החברה העולמית משקיעה במהלך כ-60 מיליון דולר, והחברה בישראל מתכוונת להשקיע במהלך כולו לאורך כל השנה כ-2.5 מיליון שקל.


מנפאואר ישראל, כחלק מהחברה העולמית, מוכרת בעיקר כחברה העוסקת באספקת כוח אדם זמני. החברה מובילה את התחום בישראל, ונחשבת לאחת החברות הגדולות בעולם בתחום זה. לפני כמה שנים נכנסה מנפאואר לתחום השמת עובדים קבועים. ההכנסות בארץ מתחום זה עומדות על כ-25% וכוללות פעילות החברה הבת MIT המתמחה בהשמת עובדים לענף ההיי-טק. בנוסף מספקת מנפאואר ישראל שירותי השמה בתחומי השיווק, הקניינות ומשאבי האנוש.


תחום חדש יחסית בו פועלת החברה הוא אספקת שירותי מיקור חוץ (אאוטסורסינג). במסגרת פעילות זו כ-25% מהעובדים המועסקים על ידי מנפאואר ישראל מועסקים במסגרת פרויקטי מיקור חוץ.


במסגרת המהלך הכולל ישונה לוגו החברה ויכונסו כל מותגיה, כשחלק ממטרת המהלך הוא להדגיש פעילויות ההשמה ומיקור החוץ בהם עוסקת החברה. מנפאואר ישראל תשיק את מותג manpower professional העוסק בשירותי השמה מקצועיים ומתמחה בתחומי הבכירים, הביוטק והכספים. התהליך כולל התאמת מוצרים חדשים במסגרת הכיוונים החדשים בהם פועלת החברה.


מהחברה בישראל נמסר, כי המהלך יבוא לידי ביטוי בראש ובראשונה בסניפי הרשת בהם יוחלף הלוגו של החברה והשפה השיווקית של הרשת תשתנה. החברה תשיק אתר אינטרנט חדש שבו תציע למועמדים הצעות עבודה, ולאחר מכן תסייע להם בפיתוח הקריירה המקצועית.


שולה גילן, סמנכ"ל שיווק של קבוצת מנפאואר ישראל מציינת, "מהלך זה מהווה הגדרה מחדש של הערך אותו מביאה החברה ללקוחותיה בראייה מתקדמת של פתרונות יצירתיים למעסיקים מחד, ולניהול הקריירה של העובדים מאידך. במהלך תהליך המיתוג שמה לה החברה למטרה לחשוף את מגוון השירותים העדכניים בהם היא עוסקת כיום".