נווית זומר, ynet

"ניסיתי לקבל את הזיכיון של סטארבקס לישראל, בתיווכו של הרב פינטו שבקשר עם האוורד שולץ, מי שכיהן בעבר כיו"ר ומנכ"ל רשת בתי הקפה שלה סניפים בכל העולם". כך חשף רונן נימני מייסד ובעלי רשת קפה קפה. לדבריו: "עם הפורמט החדש והמדליק של סטארבקס בעיצוב ובמגוון המזון, יש להם סיכוי להצלחה בישראל. סטארבקס מעוניינים לחזור לישראל".

הניסיון של נימני עדיין לא צלח אבל כפי שנחשף לאחרונה ב"ממון" וב-ynet הוא לא היחיד במרוץ אחר הזיכיון. גם האחים ירזין בשותפות עם הראל ויזל בעל השליטה בפוקס, שהחליט להיכנס גם לתחום המזון, בודקים אפשרות לקבלת הזיכיון של סטארבקס בישראל.

נימני מפעיל כיום 15 רשתות מזון מהיר ובתי קפה תחת מותגים שונים בהם חומוס כספי, נגיסה, הסושיה, פרנג'ליקה, לחם ארז, רובן, פיאנו פיאנו, פרש קיצ'ן ועוד והוא ממשיך בתוכניות ההתרחבות. בתכנון הוספת רשת גלידריות ורשת פיצריות אך עד שזה יקרה משיק נימני פורמט חדש: "פרש דה מרקט", אחות לרשת בתי הקפה "פרש קיצ'ן" שבה הוא שותף יחד עם מייסדיה גיא אלבז, ניר קודיש ומושיקו ממן.

החידוש בפרש דה מרקט: מסעדה חלבית כשרה המפעילה 4 מטבחים שונים, איטלקי, ים תיכוני, כולל טאבון הפועל במסעדה. אסיאתי, ואספרסו בר עם מנות גדולות במיוחד, לחלוקה, במחירים עממיים ועיצוב מושקע.

לדבריו, "נמאס לקהל משטאנץ עיצובי שחוזר בכל הסניפים. אנחנו מתאימים כל עיצוב לחלל שלו. מסעדות גורמה נסגרות, אבל הן יחזרו. אי־אפשר להישאר רק עם מנות בפיתה, ואוכל רחוב. בשלב מסוים אנשים יתגעגעו לחוויה של מסעדה".

 

מעוניינים בזיכיון לאחת הרשתות המובילות בישראל?התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן.