המשביר החדש לצרכן ייפתח 7 סניפים נוספים

המשביר החדש לצרכן ייפתח 7 סניפים נוספים

למרות המלחמה בצפון והאטה בפעילות במשק, במיוחד בשוק הקמעוני, הנהלת רשת המשביר החדש לצרכן, בראשות רמי שביט, פועלת בימים אלה להרחבת תשתית הסניפים של הרשת ופתיחת סניפים חדשים, לרבות בצפון הארץ.


לדברי סמנכ"ל הנכסים של הרשת, ניסים חסאן, "באחרונה חתמה החברה הסכמים לפתיחת שני סניפים חדשים. האחד יוקם, בשטח של 1,000 מ"ר, בקניון קרית אונו, על ידי חברת אזורים והשני יוקם, בשטח של כ-700 מ"ר, בקניון מודיעין, על ידי חברת עזריאלי. בפתיחת כל אחד מהסניפים יושקעו כ-5 מיליון שקל.


רשת המשביר החדש לצרכן מנהלת בימים אלה משא ומתן לפתיחת עוד כ-7 סניפים נוספים עד סוף שנת 2007. המשא ומתן מתנהל עם קניון רוט באור עקיבא; הפאואר סנטר בעפולה; קניון לב העיר בקרית גת; קניון סיימון באשדוד; בקניון סכנין; בשני מתחמים בראשל"צ – קניון הזהב ומתחם איקאה; ובפאואר סנטר בנצרת.


חלק מההשקעות בסניפים החדשים יתבצעו על ידי רשת המשביר החדש לצרכן וחלק על ידי בעלי הנכסים. למרות הלחימה בצפון, החליטה הנהלת הרשת, להרחיב את שטח סניף המשביר לצרכן בנהריה ולהקים קומה נוספת בשטח של כ-1,000 מ"ר. לדברי חסאן, ההחלטה נקבעה לנוכח העובדה שהסניף בנהריה הוא אחד מהסניפים הרווחיים של הרשת וגם כמחווה מיוחדת לתושבי נהריה והצפון ולהגדלת הפעילות העסקית באזור.


כל הסניפים החדשים יוקמו לפי הקונספט של תת הרשת החדשה – סניפים לנשים בלבד, המשווקים אופנת נשים, קוסמטיקה, טקסטיל, כלי בית, הלבשה תחתונה ועוד. עד כה בתת הרשת החדשה לנשים בלבד נפתחו 5 סניפים – בקניון איילון, קניון רמת אביב, קניון ים המלח, פאואר סנטר ביג נתניה ובבני ברק, כאשר בסניף בני ברק הכניסה לנשים בלבד.