שלוש שנים אחר הקמתה הראל ויזל סוגר את רשת "דרים ספורט" לאחר שנואש ממאמציו להצילה, בין היתר על ידי ניסיון שלא צלח לקבל את הזכיון לרשת הבינ"ל "דירקט ספורט", שהייתה אמורה להיכנס במקום דרים.

בהודעה לבורסה של חברת ריטיילורס, המרכזת את פעילות אופנת הספורט של ויזל, נאמר ש-11 סניפי הרשת ייסגרו בהדרגה במשך חצי השנה הקרובה ורובם יוסבו למותגים אחרים של קבוצת פוקס. במקביל ייסגר אתר האונליין של הרשת שתופעל על ידי טרמינל איקס, שויזל מבעליה. החברה תרשום בדוח הבא של הרבעון הרביעי הפסד בסך של 9 מיליון שקל עד 11 מיליון שקל.

סגירתה של דרים מצטרפת למגמת הצמצום בענף האופנה שסובל ממשבר שהחל עוד בשנת 2022 על רקע ההאטה הכלכלית והתעצם בעקבות המלחמה. רשתות כמו קסטרו מצמצמות עשרות סניפים, רשת גולף מצמצמת 20 חנויות וגם סוגרת את רשת חנויות עדיקה. חברת דן אנד ברדסטריט צפתה בדוח האחרון שלה על ענף האופנה כי 700 חנויות אופנה ייסגרו בגלל הקטנת הצריכה בתחום האופנה.

בדוח הרבעון השלישי של השנה שפורסם לאחרונה, דווח כי ריטיילורס, שמאגדת את הרשתות נייקי, פוטלוקר ודרים ספורט, רשמה בחודשים אוקטובר ונובמבר ירידה של עד 10% במכירות. יש לציין כי רשת דרים ספורט לא התרוממה וגרמה להפסדים מאז הקמתה.

הרעיון של ויזל היה להקים רשת לציוד ספורט במותג הפרטי שלו, שמחיריה עממיים, תוך ניצול כוח הקנייה הגדול שלו בתחום הספורט, כדי לבצע רכש מספקים במחירים זולים יותר מהמתחרים. החנות הראשונה נפתחה בסינמה סיטי בראשל"צ על שתי קומות, אבל הציבור הישראלי חובב המותגים – לא התלהב. בענף טוענים כי שוק הספורט רווי. ריבוי חנויות ורשתות הספורט מקשה על ההצלחה אלא אם מדובר במותגי על כמו נייקי ואדידס.

יש לציין כי זאת לא הפעילות הראשונה שויזל סוגר לאחר שנוכח כי אינה כדאית כלכלית. האחרונה שסגר הייתה פעילות אורבן אאוטפיטרס בישראל על שלל מותגיה. בנוסף יצא ויזל בהפסד מהשותפות הטרייה עם הוט ברשת רד לחנויות סלולר.

מעוניינים בזיכיון לרשת מובילה התקשרו עכשיו 1700-720-720 או לחצו כאן