המרכז לקידום זכיינות מציע מגוון רחב של שירותים לרשתות מזכות ולעסקים המעוניינים להתפתח לרשת מזכה.
העיקריים בהם
- בחינת התאמת שיטת הזכיינות לעסק – שיטת הזכיינות פועלת בהצלחה בכ-75 תחומים עסקיים שונים בעולם. עם זאת, אין זה אומר ששיטת הזכיינות מתאימה לכל תחום. כמו כן, בחלק מ- 75 התחומים, שימוש בזכיינות לא יהיה אופטימאלי עקב ממדיו הצנועים של השוק הישראלי. על כן, יש צורך לבחון את התאמת המודל העסקי לזכיינות.
- בחינת כדאיות כלכלית פיתוח עסק לרשת מזכה – בחינה והשוואה של אפשרות זו מול חלופות נוספות אחרות.
- בחירת מודל זכיינות מועדף – התאמת שיטת הזכיינות הרצויה לעסק שלך; כולל אפיון זכיין, הפעילויות העסקיות השונות ומערכות התומכות (כגון: מערך תפעול, בקרה והדרכה לסניפים).
- סיוע בפיתוח ובנייה של המערכת הזכיינית – כולל סיוע בבניית מודל עסקי, מיצוב הרשת ותכנון הסניף.
- סיוע באיתור וקליטה של זכיינים פוטנציאליים – במקביל לאיתור הזכיינים המרכז מעניק סיוע רחב (כולל מימוני) בקליטתם לרשת. בנוסף, המרכז מציע שירותי מיון וסינון של זכיינים פוטנציאליים.
- פיתוח ושימור ארגוני לרשתות – שירותי ייעוץ הכוללים אבחון ארגוני, ייעוץ אסטרטגי ופיתוח רשת מזכה. כחלק מסל השירותים: תהליכי שימור ופיתוח זכיינים, אפיון והטמעת תרבות ארגונית, פיתוח הדרכות וסדנאות, סיוע בתהליכי שינוי ארגוני ועוד.