התשובה לרשתות הבינלאומיות: קסטרו משיקה קו אופנה מחויט ומתרחבת בהשקעה של 40 מיליון שקל |
|
דה מרקר | |
"לא נביא שום רשת או מותג בינלאומי. אם יש משהו שקסטרו יכולה לעשות בעצמה, נעשה אותו בתוך המותג" – כך אמר השבוע גבי רוטר, מנכ"ל משותף בקסטרו, וחתם את הגולל על ההשערות בענף האופנה שלפיהן חברת האופנה תבקש להתמודד עם התחרות בענף דרך רכישת זיכיון למותג בינלאומי משלה. בשנה הקרוב צפויה לגבור התחרות בענף האופנה, עם השקת אמריקן איגל האמריקאית בישראל על ידי בעלי קבוצת פוקס, הראל ויזל; ההרחבה של גאפ ישראל עקב רכישתה על ידי ג'ואי שוובל, בעלי הזיכיון של זארה, שצפוי להשיק גם את בננה ריפבליק; והתרחבות הרשתות הבינלאומיות שכבר הגיעו לישראל, H&M, פוראבר 21 וברשקה מקבוצת זארה. רוטר מכריז כעת על התשובה של קסטרו לתחרות – השקת קו אופנה מחויט חדש והרחבת שטחי המסחר של הרשת. קו האופנה, תחת השם קסטרו בלק (Black), יושק בחודש הבא, ויתווסף לקולקציות הקז'ואל והג'ינס של החברה. הקו החדש יאופיין בשימוש בבדים יוקרתיים והוא יכלול טווח מידות רחב, שיגיע עד למידה 46. קסטרו מבקשת לקדם את הקו החדש גם בזירת המחירים, שינועו מ-99.90 שקל לחולצת טי ועד 699 שקל למעיל. שוויה של קסטרו הצטמצם בשנים האחרונות לעומת שוויה של המתחרה פוקס, והוא מסתכם כיום ב-340 מיליון שקל. לצמצום תרמה סגירת הפעילות בחו"ל, שהסבה הפסדים לרשת, וההתרחבות של פוקס, שרכשה את המותגים בילבונג, ללין וסאקס, והשיקה את רשת פוקס הום. שווי השוק של פוקס מסתכם כיום ב-530 מיליון שקל. |
התשובה לרשתות הבינלאומיות: קסטרו משיקה קו אופנה מחויט ומתרחבת בהשקעה של 40 מיליון שקל
26 בינואר 2012
X