זארה ופול אנד בר מתרחבות

זארה ופול אנד בר מתרחבות

אפריקה ישראל תשקיע 15 מיליון דולר בפיתוח הרשתות זארה (ZARA) ופול אנד בר (Pull and Bear) בישראל.


במסגרת תוכניות הפיתוח של החברה לשנת 2007, הודיע אלי קידר, מנכ"ל זארה ופול אנד בר, על התרחבות רשת זארה ופתיחת ארבע חנויות חדשות במודיעין, בירושלים, במתחם איקאה במערב ראשל"צ ובנצרת, בהשקעה של כ-8 מיליון דולר, וכן על שיפוץ והגדלת החנות בקניון מלחה ירושלים בהשקעה של כ-3 מיליון דולר.


לדברי קידר, פתיחת החנויות סינרגטית לאסטרגטגיית החברה להתרחבות בקניונים קהילתיים ובקניוניים ארציים במקביל. קידר מוסיף, כי הקמת חנות זארה על שטח של 750 מ"ר מסתכמת ב-2 מיליון דולר. כמו כן, העיצוב בחנויות החדשות שונה לגמרי ואופיין בכיוון יותר בוטיקי, קלאסי ואופנתי.


קידר הוסיף וציין, כי רשת פול אנד בר תפתח שש חנויות חדשות בקריון, בפתח-תקווה, במודיעין, בגבעתיים, במתחם איקאה במערב ראשל"צ ובנצרת. בכך סיימה הרשת את הוצאת חנויותיה מתוך המשביר והפיכתן לחנויות עצמאיות.


שתי הרשתות מתכננות להקים חנויות נוספות, אך עקב הדרישות הייחודיות הנדרשות להקמת חנויות אלה, התהליכים ממושכים יותר ונדרשת הקפדת יתר בבחירת המיקומים.


הסניף הראשון של זארה ישראל נפתח בקניון רמת-אביב בשנת 1998. ברשת זארה ישראל מועסקים כ-1,000 עובדים והיא מונה 15 סניפים ברחבי הארץ.


ב-14 לפברואר 2003 מכר המשביר לצרכן את הזכיינות של זארה ישראל לבעלות קבוצת אפריקה ישראל וקבוצת משקיעים מקנדה.


רשת פול אנד בר מונה כיום 13 סניפים בפריסה ארצית בישראל ובעלת מחזור מכירות של יותר מ-60 מיליון שקל בשנה. לרשת פול אנד בר העולמית למעלה מ-260 חנויות ביותר מ-15 מדינות.