'זארה': חנות לנשים בלבד

'זארה': חנות לנשים בלבד

רשת האופנה זארה מתכוונת לפתוח, לראשונה, חנויות נפרדות לנשים ולגברים. החנות הנפרדת הראשונה של זארה לנשים תיפתח בקניון עזריאלי עד סוף אוקטובר, והחנות הראשונה לגברים תיפתח בעזריאלי במהלך 2009. שתי החנויות ייפתחו בהשקעה כוללת של עשרה מיליון שקלים. 
 
החנות המיועדת לאופנת נשים תשתרע על שטח של 800 מ"ר וזו של הגברים על שטח של 240 מ"ר. שטחן הממוצע של חנויות זארה כיום, הכוללות בגדים לנשים, גברים וילדים, הוא 850 מ"ר, כך שהמתחם החדש בעזריאלי יהיה גדול בהרבה מחנויות זארה הקיימות. 
 
בנוסף לשתי החנויות בעזריאלי, מתכוונים בזארה לפתוח במהלך 2009 ארבע חנויות חדשות נוספות, שכולן יהיו נפרדות לגברים ולנשים, בהשקעה כוללת של כ-45 מיליון שקלים. 
 
במקביל הודיעה רשת זארה על פתיחתה המחודשת של חנות הדגל של החברה בקניון רמת אביב בהשקעה של כ-20 מיליון שקלים, זאת לאחר שהחנות נסגרה בחודש מאי האחרון לצורך שיפוצים. לדברי מנכ"ל רשת זארה בישראל אלי קידר, החנות שנפתחה ביום חמישי גם הגיעה באותו היום למקום הראשון במכירות בעולם. 
 
"גברים אוהבים לקנות בחנויות נפרדות מנשים", אומר ל-ynet מנכ"ל זארה, אלי קידר, "גילינו שהם אוהבים את התחושה של חנות נפרדת והם לא רוצים לעבור בדרכם דרך חנויות של אופנת נשים. כל הבדיקות שעשינו הביאו אותנו להחלטה לפתוח חנות עם כניסה נפרדת לגברים. הפרופיל השיווקי של האוכלוסייה שמסתובבת בעזריאלי מתאים במיוחד להקים חנות אופנת נשים גדולה. לאור התחזקות המותג שלנו, אנחנו בהחלט יכולים להרשות לעצמנו כיום לפתוח חנות מול חנות".
 


בתוך כך, פתחה זארה ביום חמישי את חנות הדגל של החברה בקניון רמת אביב בהשקעה של כ-20 מיליון שקלים, לאחר שנסגרה בחודש מאי האחרון לצורך שיפוצים. "החנות הגיעה באותו היום למקום הראשון במכירות זארה בעולם", אומר קידר.