זכיינית חדשה למשקפי 'אוקלי'

זכיינית חדשה למשקפי 'אוקלי'

חברת "לוקסאוטיקה ישראל", נציגתה של לוקסאוטיקה העולמית, קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצת מותג המשקפיים המוביל "אוקלי" בישראל. המותג "אוקלי" מצטרף לשורת מותגי הפרימיום עליהם אחראית החברה, ביניהם: דולצ'ה וגבאנה, ורסאצ'ה, שאנל, ברברי, בולגרי, ווג, D&G, ארנט , מיו מיו, פרסול, ראלף לורן ועוד.
 
במסגרת רכישת המותג על ידי החברה העולמית,תשווק "לוקסאוטיקה ישראל" את משקפי השמש של "אוקלי" בחנויות האופטיקה המובילות בארץ למשקפיים ותהיה הנציגה הבלעדית בישראל של המותג המוביל.
 
נועה ישר-אל מנהלת השיווק של "לוקסאוטיקה ישראל", מסרה :"שוק המשקפיים בארץ הנו שוק תחרותי ורווי מותגים, אנו מאמינים כי רכישת המותג המוביל "אוקלי" אשר מהווה אייקון חברתי בעולם, תוביל לצמיחה בהיקף המכירות של החברה. המותג המוביל ירחיב את ההיצע הקיים בקו מוצרי משקפי השמש הספורטיביים, וייתן מענה לקהל הולך וגדל המחפש משקפיים ספורטיביות איכותיות ומקצועיות. לצד משקפי השמש ישווקו גם משקפי ראייה בעיצוב ספורטיבי מתוחכם".
 
עוד הוסיפה ישר-אל  "חברת לוקסאוטיקה ישראל פועלת רבות על מנת להעניק ללקוחותיה את מגוון המותגים המובילים והיוקרתיים ותמשיך לעשות כך בהחדרת מותגים יוקרתיים נוספים לשוק המשקפיים בישראל".
 
שוק המשקפיים בישראל נאמד בכמיליארד שקל בשנה. השוק מתחלק לשתי קטגוריות: קטגוריית משקפי השמש מגלגלת כ-300 מיליון שקל בשנה ואילו קטגוריית משקפי הראייה נאמדת בכ-700 מיליון שקל בשנה.