אורנה יפת, כלכליסט

מאונליין לקמעונאות: חברת התכשיטים הישראלית DANON פותחת לראשונה פעילות קמעונאית. ל”כלכליסט” נודע כי החברה תקים דוכנים קבועים, בעיצוב חנויות פופ־אפ, בקניונים ברחבי הארץ. שני הדוכנים הראשונים יושקו השבוע בדיזנגוף סנטר בתל אביב בקומה הראשונה ובעזריאלי תל אביב מול סניף זארה.

מותג התכשיטים, שמשווק פריטים לנשים ולגברים, נוסד בשנת 1975 על ידי יוסי דנון. לחברה מפעל בתל אביב לייצור ושיווק תכשיטים ומוצרי יודאיקה. בחמש שנים האחרונות מכרה החברה את המוצרים באתר האונליין שלה, בנוסף ל־600 נקודות מכירה סיטונאיות שלהן היא משווקת כ־40 שנה.

גל דנון, מבעלי החברה: “החברה מתכננת לפתוח בסך הכל 30 דוכנים קבועים בנראות של פופ־אפ בקניונים. ההחלטה התקבלה לאחר שפתחנו חנות זמנית בדיזנגוף סנטר בתל אביב, והבנו שלריטייל המסורתי יתרונות של חשיפה, מודעות וגיוס לקוחות חדשים. התחלנו את המכירות שלנו באינטרנט, אך החלטנו לפנות לקהל חדש שעדיין לא קונה באונליין”.

מעוניינים בזיכיון לרשת מובילה התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן