חשד: ברשת ארומה הרעילו ציפורים

פוסט דרמטי במיוחד, בו תויגו אנשי תקשורת רבים, הופץ הבוקר ברשת הפייסבוק ועורר הדים. בפוסט מאשימה הגולשת infy snow , את סניף ארומה ברמת החיל בתל אביב בהתעללות בבעלי חיים.



"אתמול בצהריים, יום שבת, 31.8 הסתובבתי ברמת החייל, כשציפור הדרור שעמדה על המדרכה לא ברחה כשהתקרבתי. מצאתי שאני יכולה להרים אותה. היא לא נראתה פצועה, וגם לא הייתה גוזל, אבל לא יכולה הייתה לעוף. חשבתי לקחת אותה אלי הביתה, להאכיל אותה ובתקווה לגלות שהיא סתם הייתה חלשה. נכנסתי לארומה הסמוכים על מנת לבקש שקית נייר להניח בה אותה עד הבית. המוכר הצעיר שראה את הציפור ביד שלי, ענה שזו לא היחידה. הוא סיפר שהמעסיק פיזר רעל בחוץ על מנת שלא יכנסו לתוך הסניף ויאכלו מהקוראסונים שנמצאים על המדפים", כך מספרת הגולשת.



להפתעתה, היא הבינה מהר שאכן לא מדובר במקרה אחד, "אני יוצאת לשולחנות בחוץ ונדהמת לגלות עשרות ציפורים על הרצפה, לא מסוגלות לעוף, חלקן לא מסוגלות עוד ללכת, ואף כאלו שלא מצליחות לעמוד. גוססות למוות לאיטן".



"אני לא יודעת אם זה בכלל חוקי, או מדוע סגירת דלת הסניףמציאת מקום סגור לקוראסונים לא היו הפתרון ההגיוני למניעת הנזק… אבל זה היה מראה עצוב ומזעזע. מעבר לכך, אני לא יודעת אם חתיכת הלחם שאתם רואים בתמונה מורעלת, ואם לא כך אז איך פוזר הרעל, אבל התהיה הזאת גרמה לי לחשוב- אם הייתם באים עם הכלב שהיה אוכל איזו ציפור מורעלת או שתיים, או גרוע מכך, אם חתיכת לחם מורעלת הייתה מוצאת את דרכה לפיה של הילד הקטן שלכם…", מתארת infy בצער, ובצדק.



לסיום הפוסט, הצהירה כי היא באופן אישי מחרימה את המקום, ביקשה מהקוראים לשתף את הפוסט, והוסיפה "הייתי רוצה להאמין שזה לא חוקי ולא יעבור ככה בשתיקה… אם מעניין אתכם ואתם יודעים כיצד לקחת את זה מפה הלאה, אתם יותר ממוזמנים לעשות זאת".



מהנהלת רשת ארומה נמסר כי רשת ארומה בתל אביב מזועזעת מהמקרה ורואה בחומרה רבה כל מקרה שבו קיים חשש לפגיעה בבעלי חיים מכל סוג. הרשת התחייבה לבצע חקירה יסודית מול הזכיין והקבלן וצוין כי הרשת "תפעל בהתאם לממצאים לרבות באמצעות נקיטת הליכים משפטיים והגשת תלונה למשטרת ישראל".



כמו כן, צירפה דוברות הרשת את תגובת שירותי ההדברה שביצעו את ההרעלה, כפי שנמסרה לארומה: "בהתאם להזמנת סניף ארומה ברמת החייל ת״א (רח׳ הברזל) אשר הוטרד מדרורים בוצעה ביום שישי האחרון האכלה ראשונית, וזאת על מנת לקבל אינדיקציה לכמות הדרורים אשר נמצאת במקום. באותו היום נלכדו שמונה דרורים שנאספו ושוחררו בחוף הים".




 



מתעניין/ת בפגישת יעוץ? לחץ/י כאן