טויס אר אס נלחמת בתדמית: מוזילה כ-1,000 מוצרים ב-20%

טויס אר אס נלחמת בתדמית: מוזילה כ-1,000 מוצרים ב-20%

לדברי מנכ"ל הרשת, אירי שחר, הפחתת המחיר תהיה בשיעור של כ-20% ממחירי המוצרים. תגי המחיר המקוריים יופיעו על גבי המוצר לצד תג המחיר החדש כדי שהלקוחות יוכלו להבחין בהוזלה.


בתוך כך, למעט במקרים נקודתיים תבטל הרשת מבצעים של 1+1 חינם ו-50% הנחה על פריט שני והמחירים המופחתים החדשים ייהפכו לקבועים. עם זאת, הבהיר שחר כי טויס אר אס "לא תיהפך לרשת דיסקאונט. אנחנו לא יכולים להתחרות ברשתות כאלה".


שחר הודה כי "הבעיה שלנו היתה שהצרכן זכר את המחיר של הפריט הראשון שעליו שילם מבלי שהתייחס לעובדה שאת הפריט השני קיבל בחינם או שילם עליו מחצית המחיר. עד כה לא טיפלנו מספיק טוב בנושא המחיר ולא הצדקנו את זה שהלקוח שילם יותר על חוויית שירות אחרת". בנוסף להוזלה תחל למכור הרשת את מוצרי המותג האמריקאי אלכס, המתמחה בין היתר במשחקי יצירה, אקססוריז לנערות, צעצועי אמבטיה ומוצרים לתינוקות. המהלך מיועד להרחיב את היצע מוצרי ההתפתחות והיצירה לתינוקות ולמשוך נערות צעירות לרשת.


רשת טויס אר אס מונה 24 סניפים, ומחזורה השנתי מסתכם ב-230 מיליון שקל.