טויס אר אס פותחת סניפים חדשים

טויס אר אס פותחת סניפים חדשים

רשת הצעצועים טויס אר אס תפתח 4-3 סניפים ב-2006. מנכ"ל טויס אר אס, אייל כרמי, אומר כי החברה נמצאת כרגע בתהליך התרחבות ושיפוץ של חנויות הרשת. בעוד כחודש ייפתח סניף חדש בקניון בבת יםבשטח של כ-350 מ"ר. באפריל נפתח בכרמיאל סניף טויס אר אס בשטח שלכ-600 מטר. בנוסף, סניף רמת גן עובר כרגע שינויים ושיפוצים נרחבים. לטויסאראסיש כיום 23 סניפים, כולל הסניף החדש בבת ים.


כרמי מונה למנכ"ל חברת טויס אר אס באוגוסט 2004. על פי נתונים של יועץ הקמעונותצמנסקי בן שחר, טויסאראס, הנמצאתבבעלות משותפת של משפחת קופלר ואליעזר פישמן, מחזיקה בכ- 23% משוק הצעצועים, ומחזור המכירות שלה נאמד בכ- 150 מיליון שקל.


טויס אר אס סבלה בשנים האחרונות מהתחזקות רשתות הצעצועים המוזלות, ובראשון רשת כפר השעשועים. ציבור הקונים פנה לרכוש צעצועים זולים, וטויס אר אס התקשתה להתמודד עם התחרות.


בכירים בשוק הקמעונאות אומרים כי בשנה האחרונה חזרה טויס אר אס לצמוח, וניכר שיפור בפעילותה. מול מגמת ההתחזקות של טויס אר אס וחזרה של הלקוחות לרכוש מותגים, בולטת גם התחזקותה של רשת כפר השעשועים אשר 50% ממנה נרכשו על ידי רבוע כחול והיא משווקת את מוצריה גם בסניפי מגה. כפר השעשועים היא רשת הצעצועים הגדולה בישראל.

טויס אר אס התקשתה לצמוח גם בעולם. החברה איבדה מנתח השוק שלה לטובת קמעונאיות גדולות כמו וול מארט. ב-93 הסתכם נתח השוק של החברה בשוק הצעצועים בארה"ב ב- 21%, בעוד וול מארט החזיקה ב- 11%. ב- 2004 עלה נתח השוק של וול מארט ל-25%, בעוד נתח השוק שלטויס אר אס ירד ל-17%. באוגוסט 2004 הפתיעה טויס אר אס העולמית כשהודיעה שהיא שוקלת למכור את רשת עסקי הצעצועים המפורסמת שלה, הכוללת 1,200 סניפים. במקביל הודיעה החברה כי תפצל את חטיבת הציוד לתינוקות בייביס אר אס מעסקי הצעצועים המסורתיים שלה, ותיצור שתי חברות נפרדות.