לאחר תקופה קצרה של פחות משנה עובר הזיכיון על מותג הנעליים טוני מורה מקבוצת אירני לקבוצת י.א שיווק והפצת מוצרי ספורט, שבבעלות יוסי אשכנזי – כך נודע ל"כלכליסט". עוד נודע כי הקבוצה תבצע כמה מהלכים לחיזוק המותג, והתכנון הוא לפתוח עשר חנויות של המותג בישראל בהשקעה של 10 מיליון שקל.
י.א שיווק היא גם בעלת הזיכיון ומפעילת חנויות הנעליים של המותגים סטיב מאדן וריפליי. שיווק המותג טוני מורה בידי החברה יחל בשנת 2009 – תחילה בשיווק סיטונאי לחנויות נעליים, בחנויות סטיב מאדן שבבעלותו ובחנות ריפליי באילת. בשלב השני מתכנן אשכנזי לפתוח חנות קונספט ראשונה למותג, שתמוקם לדבריו ברמת אביב או בטיילת באילת. בחברה אומרים שאסטרטגיה זו הופעלה גם עם המותג סטיב מאדן, שתחילה שווק בסיטונאות וכיום פועלות שמונה חנויות קונספט שלו בארץ. לאחר שכל המהלכים הללו יסתיימו, צפויות להיפתח החנויות.
בקבוצת אירני סירבו להשקיע בפיתוח ובהרחבת המותג, שנתפס כמותג נישה הנמכר בחנויות פקטורי 54, ולכן נאלצו לוותר על הזיכיון. מקבוצת אירני נמסר בתגובה: "מדובר במותג נישה של מגפי בוקרים, שהקבוצה הסכימה לוותר עליו תמורת פיצוי כספי".
טוני מורה היא רשת מגפיים ספרדית ותיקה, שהוקמה ב־1918. המגפיים שלה, רובם מגפי בוקרים גבוהים לגברים ונשים, מוצעים בטווח מחירים של 220-500 יורו. המותג קשור לשמות של סלבריטאים רבים, כמו אומה תורמן וג'יזל. מחוץ לספרד נמכרים מגפי המותג ב־21 מדינות. בחודש שעבר הודיעה החברה העולמית על כניסה לצפון אמריקה, עם פתיחה מתוכננת של חנות מותג ראשונה בניו יורק. החנות הראשונה תיפתח בברודוויי ולאחר מכן מתוכננת להיפתח חנות שנייה בשדרה השביעית בעיר.