לא רק בגדים חלקים: Wear־S פותחת חנות לקולקציה המודפסת שלה

לא רק בגדים חלקים: Wear־S פותחת חנות לקולקציה המודפסת שלה

חברת Wear־S, המפעילה 61 חנויות אופנת ספורט קז'ואל המתאפיינת בבגדים בצבעים חלקים, פותחת בימים אלה חנות פיילוט ראשונה לקולקציית בגדים עם הדפסות. כך נודע ל"כלכליסט". הרשת תסב חנות של Wear ־Sקידס בדיזנגוף סנטר לטובת חנות הפיילוט הזאת.


Wear־S, שעדיין מוכרת לרבים תחת שם המותג היינס שהיא מייבאת, מוכרת פריטי בייסיק וספורט דוגמת טרנינגים, סווטשירטים וחולצות טי חלקות לילדים ולמבוגרים. היא מזוהה גם בזכות המראה הייחודי של החנויות שמסודרות בבלוקים של צבעים חלקים.


לפני כחצי שנה השיקה החברה קולקציה של בגדים מודפסים באתר האינטרנט שלה, שהוא בין האתרים היחידים בתחום האופנה בישראל שמשמשים גם כחנות מקוונת למכירת בגדים און־ליין. במקביל, הקולקציה המודפסת נמכרה גם באזורים נפרדים בתוך ארבע חנויות נבחרות ברשת.


"הבנו שכדי לבחון את הסיכוי של הקולקציה צריך לפתוח עבורה חנות עצמאית, ואנחנו מאמינים שיש לה מקום והצדקה", אמר דרור לב, מנכ"ל Wear־S. בחנות הקונפסט החדשה יימכרו גם בגדים בצבעים חלקים, מהקולקציה הרגילה.


מדובר במהלך של Wear־S בניסיון לבדל את עצמה בשוק: לאחר שנים שבהן פעלה כמעט לבדה בנישה הספציפית של בגדים חלקים, הצטרפו בשנה האחרונה שתי מתחרות: פרוט אוף דה לום והודיס, שנמצאות במגמת צמיחה.


ל"כלכליסט" נודע עוד כי הרשת תפתח בקרוב שתי חנויות חדשות במתכונת הרגילה, במקום רשת אירית בקניון הזהב בראשון לציון ובקניון הסיטי באשדוד.