לוליפופס פריז: תוך שלוש שנים נפתח 20 חנויות בארץ

לוליפופס פריז: תוך שלוש שנים נפתח 20 חנויות בארץ

מותג האקססוריז הצרפתי "לוליפופס פריז" יפתח עד סוף 2007 ארבעה סניפים נוספים בישראל בהשקעה של 2 מיליון שקל. הסניפים החדשים בקניון גבעתיים, חיפה, אילת והרצליה פיתוח ינוהלו על ידי זכיינים.


בכוונת זכייני המותג למנות 20 חנויות ברחבי הארץ בתוך 3 שנים, ובימים אלה מתחיל משא ומתן בין זכייני המותג לבין אנשי עסקים מקומיים בערים מרכזיות בארץ.
 
לדברי עדו בן יעקב, ממנהלי המותג בישראל, "כבר בחודשים הראשונים לפתיחת החנות בתל-אביב, נוחל המותג הצלחה גדולה, ומכאן הרצון להמשיך בגידול ולפתוח חנויות נוספות. אנו מתכננים להגיע לפריסה ארצית מלאה".
 
את הזיכיון למותג רכשו לפני מספר חודשים ארבעה יזמים צעירים מתחום האופנה: עידית יונש, שלי גולד-בן יעקב, עידו יונש ועדו בן יעקב. הארבעה פתחו לפני כשלושה חודשים סניף דגל של המותג ב"שדרת המעצבים" ברחוב דיזנגוף בתל אביב.
 
המותג "לוליפופס פריז" הוקם ב-1994 ומפעיל כיום כ-80 חנויות בערים גדולות בעולם ובהן פאריס, מילנו וטוקיו – אבל גם במקומות פחות צפויים כמו בחריין וכוויית. באחרונה החל המותג לחדור גם למזרח אירופה.
 
מחזור המכירות של החברה העולמית עומד על כ-15 מיליון יורו בשנה, הוא ממותג למעמד הבינוני ומעלה והקונספט שלו הוא חנויות בגודל 40-30 מ"ר, ומעוצבות באווירת חדר של נסיכות בצבעי וורוד פוקסיה.