לי קופר ישראל תעצב חלק מקולקציית החורף לחברה העולמית

לי קופר ישראל תעצב חלק מקולקציית החורף לחברה העולמית

40 הדגמים החדשים שיעוצבו בישראל יכללו 15 זוגות מכנסיים ו-25 פריטי לבוש עליונים, כשמכל דגם ייוצרו 20 דוגמאות. הקולקציה קרויה קולקציית ה-Holiday והיא תוצג בלונדון ב-16 ביוני.


מוצרי לי קופר העולמית נמכרים ב-60 מדינות בשיטת הזכיינות או בשיתוף הפעולה עם רשתות מקומיות. בישראל, גידי גולדפינגר הוא המנכ"ל והבעלים של חברת קונספט שיווק שהיא בעלת הזיכיון על המותג. חברת קונספט שיווק אחראית על העיצוב והייצור (העיצוב נעשה בישראל והייצור בסין).


"תחושתי היא כי שיתוף הפעולה ההדדי עם החברה הבינלאומית בשנים הקרובות יגדל", אומר גולדפינגר, "אנחנו מקווים שבכך נפתחת לנו הזדמנות לפעילות משמעותית יותר. כרגע זה פיילוט שאמור ליהפך להשתתפות שלנו בקולקציות העונתיות של לי קופר הבינלאומית על בסיס קבוע".


גולדפינגר מציין כי לא מכבר התחלפה הנהלת החברה הבכירה בלונדון ובעקבות זאת ניכרת פתיחות גדולה יותר כלפי ישראל.


בחברה הבינלאומית נוהגים להכין את הקולקציות לעונה מסוימת כשנה לפני הגעתן לחנויות, וכעת, לדבריו, "האנגלים רוצים ללמוד מהישראלים כיצד לעבוד קרוב יותר לעונה. זה אתגר גדול גם לנו וגם לספקים", הוא אומר. "אנחנו נהיה מנגנון גמיש יותר של הזמנת קולקציות יותר רלוונטיות תוך כדי העונה".


ללי קופר הישראלית 37 חנויות בישראל, 12 חנויות ברומניה, חמש באוקראינה, שתי חנויות בבולגריה המצויות על סף פתיחה וארבע חנויות בסרביה. מחזור המכירות של החברה ב-2005 היה 170 מיליון שקל בישראל, מתוכם כ-12 מיליון שקל מפעילות החברה בחו"ל.