לראשונה בישראל: קמפיין מבוסס מיקום של פורסקוור

לראשונה בישראל: קמפיין מבוסס מיקום של פורסקוור

הרשת החברתית מבוססת המיקום, פורסקוור, מגיעה גם לענף הפרסום הישראלי. ל"גלובס" נודע כי רשת ההמבורגרים BBB בורגוס תצא השבוע בקמפיין כלל-ארצי שיתבסס על פורסקוור. את הקמפיין יזמה חברת אקליפטוס המתמחה בשיווק ויחסי ציבור באינטרנט.


במסגרת הקמפיין, משתמשים בעלי מכשיר סלולר חכם יוכלו לעדכן באמצעות האפליקציה (לעשות צ'ק-אין) בכל פעם שהם ייכנסו לאחד מ-12 הסניפים של רשת ההמבורגרים, ולקבל הטבה מיידית – טבעות בצל בחינם.


פורסקוור היא רשת חברתית סלולרית מבוססת מיקום, המאפשרת לכל משתמש (שבבעלותו מכשיר סלולרי חכם עם התקן GPS) לעדכן היכן הוא נמצא בכל רגע נתון, להתחרות מול החברים שלו ולזכות בעיטורים ובתארים, כגון "ראש העיר" של מקום מסוים.


הרשת החברתית מבוססת המיקום, פורסקוור, מגיעה גם לענף הפרסום הישראלי. ל"גלובס" נודע כי רשת ההמבורגרים BBB בורגוס תצא השבוע בקמפיין כלל-ארצי שיתבסס על פורסקוור. את הקמפיין יזמה חברת אקליפטוס המתמחה בשיווק ויחסי ציבור באינטרנט.


במסגרת הקמפיין, משתמשים בעלי מכשיר סלולר חכם יוכלו לעדכן באמצעות האפליקציה (לעשות צ'ק-אין) בכל פעם שהם ייכנסו לאחד מ-12 הסניפים של רשת ההמבורגרים, ולקבל הטבה מיידית – טבעות בצל בחינם.


פורסקוור היא רשת חברתית סלולרית מבוססת מיקום, המאפשרת לכל משתמש (שבבעלותו מכשיר סלולרי חכם עם התקן GPS) לעדכן היכן הוא נמצא בכל רגע נתון, להתחרות מול החברים שלו ולזכות בעיטורים ובתארים, כגון "ראש העיר" של מקום מסוים.