לראשונה בתולדותיה: ברגר קינג בוחנת פיילוט למכירת בירה

לראשונה בתולדותיה: ברגר קינג בוחנת פיילוט למכירת בירה

לראשונה בתולדותיה תתחיל רשת ברגר קינג למכור בירה לצד ההמברגרים בארצות הברית. באמצע פברואר ייפתח במיאמי ביץ', פלורידה, סניף חדש של רשת המזללות השנייה בגודלה בצפון אמריקה, בקונספט של Whopper Bar. הסניף, שיעוצב בצורה שונה מסניפי הרשת הרגילים, יציע למכירה את מותגי הבירה הפופולריים בארה"ב: באדווייזר, באד לייט, קורס ומילר. המשקאות יוצעו בבקבוקי אלומיניום מיוחדים שמאפשרים לשמור על הקור של המשקה לאורך זמן.


ברשת מדגישים שמדובר במהלך ניסיוני, שגם אם יצליח, יורחב באופן נקודתי ולא באופן גורף בכל 7,000 סניפי הרשת בארה"ב. מיאמי ביץ' היא יעד תיירותי מובהק, ואם ייפתחו סניפי בר נוספים הם עתידים להיות במוקדי תיירות בניו יורק, לוס אנג'לס ולאס וגאס, ולא בערי מגורים שגרתיות ברחבי אמריקה.


המהלך הוא מאמץ נוסף לרענן את תדמיתה של הרשת ולהוציא אותה מהבוץ שהיא שרויה בו מאז פרוץ המשבר הכלכלי: ב־12 החודשים האחרונים ירדה מניית ברגר קינג ב־17%, בשעה שזו של מקדונלד'ס עלתה ב־10%.


ברגר קינג מחזיקה ב־14% בלבד משוק ההמברגרים בארה"ב, לעומת 47% של מקדונלד'ס. בחודשים האחרונים הצליחה ברגר קינג לשמור על יציבות במכירותיה בעולם, לאחר שביוני־אוגוסט ירדו המכירות הזהות של הרשת בעולם ב־2.9% לעומת הרבעון המקביל ב־2008.