מאדינה מילאנו ישראל פיתחה קו מוצרים עבור הרשת העולמית |
|
גלובס | |
ענקית האיפור האיטלקית מאדינה מילאנו פיתחה בשיתוף עם מאדינה מילאנו ישראל קו מוצרים אשר יימכרו בכל סניפי רשת סופר-פארם. בהמשך ישווקו המוצרים גם במדינות אחרות בעולם. הקולקציה כוללת כ-50 מוצרי אקססורייז מעולם האיפור המקצועי, והם יימכרו לצד אביזרי האיפור של "לייף" – המותג הפרטי של סופר-פארם. המהלך ילווה בקמפיין פרסום משותף של שתי החברות בהשקעה שנתית של מיליון שקל. רשת מאדינה מילאנו נמצאת בבעלות שלי גפני ובעלה אופק קאירי והאחים נירית ורם קאירי. הרשת כוללת כיום 11 סניפים הפרוסים בקניונים ברחבי הארץ. |
מאדינה מילאנו ישראל פיתחה קו מוצרים עבור הרשת העולמית
11 במרץ 2012
X