מדינה מילאנו משיקה 5 סניפים חדשים

מדינה מילאנו משיקה 5 סניפים חדשים

רשת האיפור מאדינה מילאנו, שבבעלות האחים אופק ורם קאירי, מתרחבת ופותחת חמישה סניפים חדשים באילת, בחיפה ובמושב בצרה, ושני סניפים ייעודיים: סניף המתמחה באיפור כלות בת"א וסניף המיועד למגזר החרדי בבני-ברק, המצטרפים לעשרה סניפי הרשת, בהשקעה של כ-700 אלף דולר.


הסניף החדש בתל-אביב משתרע על פני שטח של כ-40 מ"ר וכולל צוות מאפרות מקצועי המתמחה באיפור כלות. הסניף הזכייני במושב בצרה ממוקם בווילה פרטית, המחולקת לחדרים בעיצובים שונים ומשתרע על פני שטח של כ-120 מ"ר.


הסניף הזכייני בבני-ברק מעוצב ומותאם במיוחד לצורכי הנשים במגזר הדתי וכולל את מוצרי האיפור של מאדינה מילאנו, אביזרי אופנה ותכשיטים.


אופק קאירי, מנכ"ל מאדינה מילאנו אומר על הכניסה למגזר החרדי: "אנו מזהים אצל האישה החילונית, כמו גם הדתית חרדית, עלייה חדה במודעות למוצרי איפור וטיפוח איכותיים וייחודיים ולכן, אנו רואים בהתרחבות הרשת צורך אסטרטגי שייתן מענה לביקוש השוק".


הסניפים באילת ובקריון, משתרעים על פני שטח של כ-60 מ"ר ומעוצבים על-פי קונספט החנויות של מאדינה מילאנו הבינלאומית – קווים נקיים וקלאסיים, צבעים שקטים וחומרים טבעיים כולל אמצעי מידוף ותאורה חדשניים, המשדרים מראה אופנתי ויוקרתי.


הרשת צפויה להיכנס בשנת 2007 לתחום מוצרי הקוסמטיקה, במיצוב סופר פרימיום, תחת המותג מאדינה מילאנו, על בסיס פיתוחים בתחום הטיפוח והאנטי אייג'ינג. מאדינה מילאנו מונה 14 סניפים ברחבי הארץ הכוללים קשת רחבה של מוצרים חדשניים ואופנתיים, הכוללת 900 מוצרים ב-45 קטגוריות מוצר.