אביאור אבו, כלכליסט

פוקס הודיעה הבוקר (ד') כי תייסד יחד עם HOT מובייל שותפות, במטרה להקים ולהפעיל רשת חנויות תחת המותג red, בה תשווק ותמכור מכשירים סלולריים, טאבלטים, מוצרי תקשורת, מולטימדיה ואביזרים נלווים של יצרנים כמו אפל וסמסונג. בנוסף תשווק הרשת חבילות סלולריות, וכן יושק אתר סחר מקוון. כמו כן, יושקו מוצרים שימותגו במותג הפרטי של הרשת, וכן יוענקו שירותי תחזוקה ואחריות ללקוחות.

מבנה ההחזקות בשותפות יהיה 50.99% ל-HOT ו-48.99% לפוקס, כאשר 0.02% יוחזקו על ידי שותף כללי (51% HOT ו-49% פוקס). בהתאם לתוכנית העסקית, השותפות צפויה להקים במהלך שלוש שנות פעילותה הראשונות כ-30 חנויות בפריסה ארצית, כאשר פתיחת החנות הראשונה וכן השקת אתר הסחר המקוון מתוכננים לרבעון השלישי של 2021. בנוסף, לאחר שנתיים, הצדדים יבחנו את האפשרות להרחבת פעילות השותפות למדינות נוספות.

בהתאם להסכמים, המוצרים יסופקו לשותפות על ידי HOT, והצדדים יעמידו לרשותה שירותים שונים. המוצרים והשירותים יירכשו על ידי השותפות על בסיס עלות. כמו כן, השותפות תהיה זכאית לעמלות בגין שיווק שירותי תקשורת סלולרית של HOT.

דירקטוריון השותף הכללי ימנה 5 דירקטורים, כאשר 3 דירקטורים ימונו על ידי HOT ו-2 דירקטורים ימונו על ידי פוקס. החלטות בדירקטוריון ובאסיפה של השותף הכללי יתקבלו ברוב קולות, למעט רשימה של החלטות מיוחדות אשר ביחס אליהן תידרש הסכמת הצדדים. כמו כן, ההסכמים כוללים, בין היתר, הוראות ביחס למימון פעילותה של השותפות ממקורותיה העצמאים או באמצעות הלוואות בעלים, מינוי בעלי תפקידים בכירים (לרבות מנכ"ל) וסיום ההסכם בנסיבות שהוגדרו.

לפי הערכת פוקס, בהתבסס על התוכנית העסקית, חלקה בהשקעות הצפויות בשותפות במהלך שלוש שנות פעילותה הראשונות צפוי להסתכם ב-22 מיליון שקל. פוקס ציינה כי היא רואה בהתקשרות זו, ובכניסתה לתחום מכשירי הסלולר, המולטימדיה והתקשורת, נדבך חשוב נוסף במימוש אסטרטגיית הצמיחה של החברה וגיוון הפורטפוליו של מוצריה, עבור קהל לקוחותיה.

לפרטים נוספים 072-3307915 או מלא פרטים ונציג מטעמנו יצור קשר.