מו"מ לרכישת 50% מ' JUMP'

מו"מ לרכישת 50% מ' JUMP'

ריטייל גרופ המחזיקה ברשתות האופנה ml, ml menו- MAM'Z, במו"מ לרכישת 50% מרשת האופנה JUMP מידי מנחם קופיץ, לפי שווי של 22 מיליון שקל.


 


ככל הידוע, מסמך הבנות בין הצדדים נחתם לפני ימים ספורים, אולם לרשת המשביר החדש לצרכן, השותפה ב-JUMP, זכות סירוב. כך נודע ל"גלובס". מסמך ההבנות בין הצדדים מעניק לריטייל גרופ פיצוי של כמיליון שקל במקרה שהמשביר תממש את זכות הסירוב.
 
רשת JUMP, המונה היום 58 סניפים, נוסדה ב-1981 על-ידי מנחם קופיץ. באוקטובר 2007 השלימה קבוצת המשביר החדש לצרכן רכישת 50% מהחברה, תמורת 22 מיליון שקל שהוזרמו לתוך חברת ג'אמפ. טרם סגירת העסקה רכשה ג'אמפ את השליטה (67%) ברשת האופנה IRITכאשר יתרת המניות נותרו בידי אודי זילכה. רשת IRITמונה היום 24 סניפים.
 
חברת האופנה ג'אמפ חתמה את 2007 עם הכנסות של 118 מיליון שקל. ההכנסות כוללות גם הכנסות של 8 מיליון שקל ממכירותיה של רשת האופנה IRITברבעון האחרון של 2007. 
 
בקבוצת המשביר לצרכן ביקשו להפוך את רשת JUMPלזרוע האופנה של הקבוצה אולם בינם לבין קופיץ נתגלעו חילוקי דעות שלא אפשרו הלכה למעשה את יישום האסטרטגיה של המשביר. כך למשל, הסכם העקרונות שחתמה ג'אמפ לרכישת חברת סריגמיש, לא הושלם בסופו של דבר. 
 
רשת המשביר לצרכן מסרה בתגובה כי היא רואה במסמך שהוגש לה על-ידי קופיץ מסמך כוונות בלבד ובוחנת את צעדיה.
 
לא נמסרה תגובה מצד ריטייל גרופ