'מילועוף' מתמתגת מחדש

'מילועוף' מתמתגת מחדש

יצרנית מוצרי העוף ’מילועוף’ יוצאת בתהליך מיתוג מחדש בהשקעה של כמיליון וחצי שקל, במטרה לבדל את עצמה מיצרני מוצרי העוף האחרים.
 
המיתוג כולל עיצוב מחודש של לוגו החברה ושל מארזי מוצרי העוף וההודו הטריים בחלוקה למספר קטגוריות שונות, הכוללים סימון תזונתי מפורט.
 
משה אטיאס, מנהל חטיבת השיווק והמכירות של מילועוף: "אנחנו נמצאים כעת בתנופת צמיחה משמעותית מבחינת החברה ומבחינת השוק בכללותו. המיתוג החדש אמור להדגיש את בידולה של החברה מהאחרות הפועלות בשוק העופות, ולשים דגש על איכות מוצריה".
 
מילועוף, חברת-בת מתאגיד ’מילואות’, מספקת את מוצריה בפריסה ארצית לרשתות השיווק שופרסל, מחסני להב וקואופ ישראל.