מנכ"ל מקדונלד'ס לא מוותר על השיווק המשמין: "רונלד מקדונלד לא הולך לשום מקום" |
||
TheMarker | ||
ג'ים סקינר, מנכ"ל מקדונלד'ס, מגן על הסמל המוכר של החברה, רונלד מקדונלד, לאחר שבשבוע שעבר ביקשה קבוצה של 550 עובדי מגזר הבריאות מהחברה להפסיק את השיווק לילדים בעזרת הליצן רונלד מקדונלד ובעזרת צעצועים. "רונלד מקדונלד לא הולך לשום מקום", אמר סקינר בישיבת בעלי המניות בשבוע שעבר. בישיבה דחו בעלי המניות בקשה של מספר נזירות להגיש דו"ח המפרט את תפקיד החברה בבעיית ההשמנה אצל ילדים. הנזירות דרשו את "תגובת החברה לדאגה הציבורית בנוגע לקשר בין מזון מהיר והשמנת יתר אצל ילדים, מחלות הקשורות בתזונה והשפעות נוספות על בריאות ילדים". חבר המנהלים במקדונלד'ס טען כי החברה מציעה מגוון רחב של מוצרים ללקוחות, מספקת מידע תזונתי ויוצרת קשר עם ילדים "בצורה אחראית ובשיווק מותאם לילדים". בנוסף לפעולת הנזירות, מקדונלד'ס מתמודדת גם עם פעולות מהארגון למען אחריות תאגידית, אותו ארגון שידוע במאמצים להוריד את ג'ו הגמל מפרסומות לסיגריות של כאמל. בארגון מבקשים ממקדונלד'ס להפסיק לפרסם בכל צורה שהיא מזון לא בריא לילדים ובכלל זאת – בעזרת רונלד מקדונלד או חלוקת צעצועים. בתגובה אמר סקינר בישיבת בעלי המניות כי "רונלד הוא שגריר חיובי ומספק מידע חיוני לילדים בנושאי סגנון חיים בריא, בטוח ומאוזן. |
מנכ"ל מקדונלד'ס לא מוותר על השיווק המשמין: "רונלד מקדונלד לא הולך לשום מקום"
22 במאי 2011
X