פוקס מרחיבה את שליטתה בשוק בגדי הילדים, אחרי שרכשה את שילב: כעת הקבוצה רוכשת באמצעות שילב 50.1% מרשת בגדי הילדים מיננה תמורת 15 מיליון שקל. השלמת העסקה מותנית באישור הממונה על התחרות.

מיננה היא חברה פרטית, המפעילה שמונה סניפים ואתר אונליין. בעבר הפעילה שני סניפים בבולגריה שנסגרו, וב-2015 השאיפה של מיננה היתה להתרחב בחו"ל ולפתוח תוך שנתיים 10 סניפי קונספט בעולם.

מיננה משווקת את מותג הילדים בסיטונאות לחנויות בחו"ל. הרשת הוקמה ע"י המייסדות מיטל שני, ענת בן דב־צברי וקרן לוי שוהם, שיחזיקו ביתר החברה בחלקים שווים. החברה עוסקת בפיתוח, עיצוב, ייצור, יבוא ומכירה של מוצרי תינוקות וילדים. כמו גם בביגוד ואביזרים באמצעות מפיצים, סיטונאים, זכיינים, ומכירה בסניפיה תחת המותג Minene, פעילות הסינרגטית לפעילות של שילב. ככל שהעסקה תושלם, מתכוונת שילב לשמר ולהמשיך לפתח את פעילות מיננה והמותג בישראל ובחו"ל.

במסגרת ההסכם בין הצדדים נקבע כי לפני השלמת העסקה, יחולק דיבידנד למוכרות של עד כ-12.6 מיליון שקל, בהתאם ובכפוף לתנאים שנקבעו בהסכם. שילב תהיה בעלת השליטה במיננה ותאחד את תוצאות החברה בתוצאות הכספיות של הקבוצה. למוכרות הוקנו זכויות מיעוט ונקבעה מדיניות חלוקת דיבידנד, מימון ומגבלות העברת מניות במיננה. שילב צפויה לממן את רכישת מניות מיננה ממקורותיה העצמיים.

יום משווקת מיננה את המותג ל-15 מדינות בעולם ביניהן יוון, בולגריה, ניו זילנד, צרפת, תאילנד, מקסיקו, אנגליה ועוד.
מנכ"לית מיננה קרן לוי שוהם (וכאמור אחת המייסדות) הייתה חברה בוועד של התאגדות רשתות המסחר והאופנה שהוביל בתחילת משבר הקורונה הראל ויזל, בעל השליטה בקבוצת פוקס.

מעוניינים בזיכיון לאחת הרשתות המובילות בישראל?התקשרו עכשיו 072-3307915 או לחצו כאן