מקדונלד'ס העולמית תאפשר ללקוחותיה לככב על אריזות המוצרים

מקדונלד'ס העולמית תאפשר ללקוחותיה לככב על אריזות המוצרים

מקדונלד'סהעולמית יוצאת בקמפיין חדש: שילחו סיפור אישי, תמונה דיגיטלית, ואולי תככבו על אריזות מקדונדל'ס בכל סניפיה בעולם.


25 זוכים ייבחרו מתוך כלל הלקוחות שייכנסו לאתר מיוחד שהקימה החברה לשם כך: www.mcdglobalcasting.com.


אותם גולשים שמבקשים שתמונתם תופיע על אריזות המזון של מקדונלד'ס חייבים לכתוב סיפור אישי ב-100 מילים או פחות בכל אחת מ-16 שפות שנבחרו.


בסיפור הם יידרשו לכתוב מה הם אוהבים ולצרף לסיפור תמונה דיגיטלית, המשקפת את הנושא העיקרי של סיפורם.


זהו השלב החדש בקמפיין הפרסום של מקדולנדס לקו הסלטים "אני אוהב את זה" ("I'mlovin' it").


החברה הודיעה כי תבחר "כוכבים" לאריזות החדשות שלה, אם סיפורם יבטא את רוח הסיסמה "אני אוהב את זה", לצד נושאים של כיף, תשוקה והשראה.

"הליהוק המקוון העולמי הראשון שלנו משתמש בטכנולוגיה מתוך גישה חדשה, במטרה להביא את האנרגיה ואת רוח הסיסמא 'אני אוהב את זה' לחיים, על ידי חיבור בין הלקוחות, והענקת במה עבורם, בה יוכלו להביע את עצמם ולדבר על דברים שהם אוהבים", אמרה מארי דילון, מנהלת השיווק העולמית של מקדונלד'ס.